سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: تیم‌هایی که در مشهد بازی می‌کنند اولویت آنها دفاع کردن است.

حریفان شهرخودرو در مشهد به دفاع کردن فکر می‌کنند
به گزارش قدس آنلاین ، یحیی گل‌محمدی امشب در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان درباره این بازی اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که بازی امروز واقعا بازی سختی برای ما بود. ما بازی سختی را برنده شدیم. تیم‌هایی که در مشهد بازی می‌کنند اولویت آنها دفاع کردن است. هر تیمی که به برد نیاز دارد کار برایش سخت می‌شود.

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد: گل‌گهر نسبت به بازی‌های قبلی پیشرفت بسیار خوبی داشته اما با این وجود نیمه نخست بازی کاملا در اختیار ما بود و می‌دانستیم که از بازی چه می‌خواهیم در مقابل آنها نیز فراتر از انتظار بودند و در نیمه اول می‌توانستند به گل هم برسند و در مجموع مهدی رحمتی تاثیر زیادی روی برد امروز داشت.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما در این بازی برد می‌خواستیم و فشار روحی-روانی روی بازیکنان ما بود؛ بازیکنانم تا انتهای بازی عقب ننشستند و دنبال گل بودند.

وی گفت: گل‌گهر بازی جوانمردانه‌ای ارائه کرد و ما نیز سراسر هجومی بازی کردیم، سعید صادقی هم در بازی امروز و هم در بازی گذشته پایه‌گذار گل ما بود و بازی خوبی ارائه کرد و باید از بازی خوب وی یاد کنم و البته باید از هواداران مشهدی نیز تشکر کنم.

سرمربی شهرخودرو اظهار داشت: هزینه‌های شهرخودرو محدود بوده و برای قهرمانی بسته نشده و در برابر برخی تیم‌ها هزینه ما یک چهارم آنهاست و البته بازی‌های سختی نیز در آینده داریم اما به آینده خوش‌بین هستیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: 6 ماه است در زمین منزل آباد تمرین می‌کنیم در حالی که سال گذشته عنوان کردند امسال 4 زمین تمرین داریم؛ باید مشکلات سخت‌افزاری ما برطرف شود. شرایط زمین منزل آباد بد نیست اما قطعا در آینده با بارش برف وضعیت زمین خراب می‌شود، انتظار بیشتری از مسئولان داریم زیرا بسیاری از وعده‌ها محقق نشده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.