البرز-شهردار کرج گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف از امروز، ٢ هزار نیروی فضای سبز و یک هزار و ۷۰۰ نیرو خدمات شهری برای برف‌روبی و درخت تکانی آماده باش هستند.

آماده باش پرسنل شهرداری برای مقابله با بارش احتمالی برف

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج، علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه تجربه سال های گذشته نشان داده مدیریت بارش ها نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی است، گفت: این برنامه ریزی جزء با همراهی همه دستگاه ها و شهروندان امکان پذیر نیست.

شهردار کرج با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بارش ها و رفع مشکلات احتمالی، افزود: کرج تاکنون الگوهای بارشی متفاوتی را تجربه کرده به همین خاطر بارش‌های سنگین دور از انتظار نیست و باید برای مدیریت آن آماده بود.

به گفته این مسئول؛ برای مدیریت بارش ها علاوه بر بسیج نیروها و ماشین آلات، شن و ماسه مورد نیاز خریداری و در مخازن ویژه ای که در معابر وجود دارد جانمایی می شود.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به نقش شهروندان در مدیریت بارش ها، گفت: سال های گذشته شهروندان به هنگام بارش برف مقابل درب منازل خود را تمیز می کردند که این موضوع امروز کمتر به چشم می آید.

وی با بیان اینکه که باید تلاش کنیم این فرهنگ دوباره ترویج شود، گفت: رسانه ها نقش ویژه ای در احیای فرهنگ برف‌روبی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.