همدان - مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ۴۷ درمانگاه نیمه وقت و تمام وقت، ۴۵ داروخانه دامپزشکی، ۵ آزمایشگاه، ۱۸ مرکز مایه کوبی و ۶ شرکت پخش دارو در حوزه دام و طیور استان همدان فعالیت دارند.

فعالیت ۴۵ داروخانه دامپزشکی در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی دامپزشکی همدان، محمودرضا رسولی در بازدید از بخش های مختلف درمانگاه های حیوانات، اظهار داشت: با توجه به تمایل نگهداری حیوانات خانگی و نیاز آگاهی مردم از خدمات بهداشتی و نگهداری اصولی حیوانات خانگی و وجود برخی بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان، دامپزشکان بهترین افرادی هستند که می توانند در جامعه نحوه نگهداری حیوانات خانگی، مسائل و مشکلات بهداشتی را با توجه به مهارت و تخصص های علمی که دارند با ارائه آموزش، مراقبت و پیشگیری از بیماری های قابل انتقال به انسان تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و سلامت جامعه را تضمین کنند.

وی در ادامه از امکانات این درمانگاه ها بازدید کرد و گفت: فعالیت کلینیک های دامپزشکی در پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند دامپزشکی استان همدان را در پیشگیری از بیماری های دامی کمک کند.

محمودرضا رسولی افزود: خدمات کلینیک های دامپزشکی محدود نبوده و درمانگاه های عمومی و مجاز، آماده ارائه خدمات به تمام دام ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.