رشت - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در برخی محورهای کوهستانی استان گفت: تردد در محورهای پونل- خلخال و اسالم- خلخال با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای اسالم و پونل به خلخال با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپلیس گیلان ،سرهنگ حسین محمدپور ،با بیان اینکه تمامی راه های استان باز است، افزود: محور پونل - خلخال  در محدوده زندانه به سمت خلخال و محور اسالم از محل اسب بونی تا خلخال بارش برف بوده و تردد بایستی با زنجیرچرخ انجام شود.

وی به همراه داشتن زنجیرچرخ را در محورهای کوهستانی استان ضروری دانست و اضافه کرد: در صورتی که رانندگان بدون زنجیرچرخ قصد تردد در محورهای کوهستانی داشته باشند، پلیس   از تردد آنها در این محورها جلوگیری خواهد کرد.

وی توصیه کرد: رانندگانی که قصد سفر به استان های دیگر دارند، تجهیزات زمستانه و ایمنی  همچون زنجیرچرخ ، لباس گرم ، پتو  و جیره خشک به همراه داشته باشند ضمن اینکه  خودروی خود را قبل از حرکت کنترل کنند و از سالم بودن آن مطمئن شوند.

سرهنگ محمدپور همچنین با اشاره به بارش باران در بیشتر راه های استان گفت: جاده ها لغزنده است از این رو رانندگان ضمن توجه کافی به جلو ، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی و سرد و فعالیت تناوبی آن تا اواسط هفته آینده در منطقه است و با  توجه به ماندگاری هوای سرد و ناپایدار تا اواخر هفته آینده به تناوب بارش ( گاهی شدید یا خیلی شدید) در منطقه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.