مازندران- خبرنگار روزنامه قدس برگزیده جشنواره ملی «پلیس، جلوه های خدمت» شد.

خبرنگار قدس برگزیده «جشنواره ملی پلیس» شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اولین جشنواره ملی پلیس با میزبانی معاونت اجتماعی ناجا در تهران برگزار و با تجلیل از آثار برتر به کار خود پایان داد.

رقیه توسلی خبرنگار مازندرانی روزنامه قدس در بخش خاطره با ۳ یادداشت «شناسنامه ها احضار شدند»، «سربازتیم، کهنه سرباز» و «پنجره مغز پسته ای فومن» حائز رتبه دوم شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با اشاره به اینکه فراخوان در بخش مقاله، خاطره، شعر، عکس و فیلم منتشر شد، از حضور درخور تحسین شرکت کنندگان در روایت صادقانه جلوه های نوعدوستی، حقیقت بینی و تلاش های بی منت و بهنگام ماموران ناجا در صحنه های متفاوت خدمت رسانی، قدردانی کرد.

سردار احمد نوریان با بیان اینکه یکهزار و ۸۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، اظهار کرد: هیات داوران در بخش های فیلم و مقاله اثری را شایسته تقدیر نداستند.

وی با اعلام اینکه جشنواره ملی پلیس در سالهای آتی ادامه خواهد داشت، افزود: از هنرمندان و نویسندگان برتر در معاونت اجتماعی ناجا استفاده خواهیم کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: رسانه ها و هنرمندان نقش مهمی در تولید امنیت داشته و تاثیرگذار هستند و باید از این پتانسیل بهره مند شویم.

سردار نوریان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی خادم مردم است، گفت: ناجا ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت، بُعدهای مختلفی از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و زیست محیطی دارد، اضافه کرد: علیرغم اینکه کشورهای همسایه شرایط خاص و ملتهبی دارند، امنیت کشورمان بی نظیر است و در این راستا مردم نقش بسزایی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.