نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به اعتقاد بنده اصولگران و اصلاح طلبان کارایی خود را از دست نداده‌اند و این ۲ جریان هنوز بین جامعه و جوانان دارای جایگاه هستند.

جریان سومی در انتخابات مجلس شکل نمی‌گیرد

قدس آنلاین: داوود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره استراتژی و راهبرد رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و عدم کارآیی این جریان‌ها، گفت: بنده با این نظر که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان کارایی خود را در جامعه و کشور از دست داده‌اند موافق نیستم و معتقدم هر ۲ گروه می‌توانند در انتخابات پیش‌رو نقش آفرینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان و اصوگریان دارای پشتوانه فکری در جامعه هستند، افزود:اصولگریان  دارای ایده مشخص و تعریف شده‌ و پایبند به یکسری اصول هستند و اعتقادات مشخصی دارند،  اصلاح‌طلبان نیز نظراتی دارند و معتقد هستند که در روند اجرای انقلاب یک جاهایی تندروی و در جاهایی کندروی شده است و باید اصلاح شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در همین راستا ادامه داد:بنده معتقدم همچنان این ۲ تفکر  در جامعه و بین جوان‌ها دارای جایگاه هستند و بازهم در این ۲ حوزه باید کارکرد  و این دو جناح سیاسی باید بحث کنند و روشهای بهتر برای اداره جامعه پیدا کنند.

محمدی با بیان اینکه اصولگرایان و اصلاح طلبان باید حل مشکلات اجتماعی را دنبال کنند، تصریح کرد:باید دید کدام یک از این سلایق ایده و راهکاری برای حل مشکلات اجتماعی دارند و اگر نقطه نظر و یا تفاوت دیدگاهی هم وجود دارد باید در چارچوب قانون عمل و اقدام کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد:باید ببینیم کدام یک از این سلایق به عملکرد نظام نزدیکتر است و بیشتر مشکلات نظام را حل می‌کند. این ۲ جریان باید ایده‌های کابردی خود برای حل مشکلات اجتماعی در چارچوب نظام را مطرح کنند؛ قطعا مردم هم خواهند پذیرفت چرا که مردم هم در پی حل مشکلات سیاسی، اقتصادی و و اجتماعی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این پرسش که در انتخابات پیش رو مجس جریان سومی شکل خواهد گرفت، گفت: بنده اعتقادی به این ندارم که جریان سومی شکل بگیرد و معتقدم در قالب همین ۲ جریان مسائل پیش می‌رود.

منبع: تسنیم

انتهای‌ پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.