مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست و در صورتی که فردی به صورت خودسرانه اقدام به گران‌فروشی کند با او برخورد جدی خواهد شد، مردم در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی یا احتکار از طریق شماره تلفن ۱۳۵ شکایات خود را اعلام کنند.

گران فروشی به دلیل افزایش قیمت بنزین پذیرفته نیست

به گزارش قدس آنلاین؛ حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از دیروز گزارش‌هایی مبنی بر گرانی خودسرانه تعدادی از اجناس توسط برخی فروشندگان و توزیع کنندگان به تعزیرات حکومتی رسیده است که این امر مصداق گران فروشی است.
او ادامه داد:  هیچ‌گونه افزایش قیمتی تاکنون از سوی اصناف و دولت در اقلام مصرفی اعلام نشده است  و در صورتی که فردی به صورت خودسرانه اقدام به گران فروشی کند با او برخورد می‌شود و هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با بالا رفتن نرخ بنزین، بیشترین افزایش قیمت مربوط قسمت حمل و نقل جاده‌ای خواهد بود که هنوز در  این قسمت نیز افزایش قیمتی نداشته‌ایم بنابراین همچنان نرخ حمل و نقل نیز تغییری نداشته است.
کریم ادامه داد: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، گشت‌های مشترکی با اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده و در صورت مشاهده گران فروشی با آن‌ها برخورد می‌شود.
او گفت: متأسفانه برخی افراد سودجو از وضعیت به وجود آمده سوء استفاده کرده و با احتکار یا گران فروشی به دنبال بالا بردن قیمت اجناس هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی یا احتکار می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۳۵ شکایات خود را به ما اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.