مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی باید فراگیرتر شود و در گام دوم انقلاب اسلامی برای اجرایی شدن مطالبه مقام معظم رهبری از هرگونه خدمت و تلاش نباید کوتاهی کنیم.

گفتمان انقلاب اسلامی باید فراگیرتر شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان که در دفتر امام جمعه بردسکن برگزار شد، گفت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج اسلام ناب است.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی افزود: ماموریت ترویج اسلام ناب به واسطه ظرفیت‌های مردمی انجام می‌شود و اسلام ناب همان اسلامی است که از درون آن مبارزه بیرون می‌آید.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن سبب رشد انسان می‌شود، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی باید فراگیرتر شود و در گام دوم انقلاب اسلامی برای اجرایی شدن مطالبه مقام معظم رهبری از هر گونه خدمت و تلاش نباید کوتاهی کنیم.

صاحبقرانی بیان کرد: اکنون وارد مرحله دوم انقلاب شده‌ایم که به گفته مقام معظم رهبری در مرحله خودسازی و بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) قرار داده‌ایم.

حوزه علمیه بازوی توانمند در امر تبلیغ است

امام جمعه بردسکن نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه حوزه علمیه بازی توانمند در امر تبلیغ است، گفت: روحانیون این شهرستان پرچم تبلیغ را به دست دارند و لازم است به آنها توجه خاصی شود.

وی با بیان اینکه پنج گروه از روحانیون در بردسکن فعال هستند، افزود: همه آنها وحدت و همدلی را در سرلوحه کار خود قرار دارند و به دور از هر هجمه‌ای در حال انجام کار جهادی خود هستند.

سازمان تبلیغات اسلامی مولد انقلاب است

فرماندار بردسکن نیز در ادامه این جلسه گفت: تبلیغات اسلامی مولد انقلاب بوده، در فضای کنونی کشور نقش روحانیت معظم در جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی بسیار موثر است.

مجتبی شاکری با بیان اینکه روحانیون قطعاً در خط مقدم جنگ فرهنگی حضور دارند، افزود: مسائل اقتصادی فعالان اقتصادی در کنار فعالان فرهنگی قرار دارد و این نشان از این است که کار اقتصادی و فرهنگی نمود خود را در کنار یکدیگر احساس می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵ معین اقتصادی در بردسکن فعالیت می‌کنند، متذکر شد: در جلسات معین‌های اقتصادی توصیه و تأکید بر فعالیت فرهنگی، معنوی و تحکیم بنیان خانواده و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه روحانیون و خیرین در بحث ترویج فرهنگ سازمان تبلیغات اسلامی باید تلاش کنند، اضافه کرد: استقرار مدیران با خانواده در این شهرستان انجام شده است.

۴۷۲ مبلغ درصد استان فعالیت می‌کنند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن گفت: تعداد مبلغین در این استان به صورت مستقر ۴۷۲ نفر است، همچنین در ماه های محرم و صفر سال جاری تعداد اعزام مبلغین ۳ هزار نفر بوده است.

صاحبقرانی با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) طرح آموزشی روحانیون مستقر نیز کلید خورد، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح آموزش توانمندسازی طلبه‌ها در شهرستان‌ها و خراسان رضوی است.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مسئله اعزام مبلغ است که دراین استان به دو صورت دائمی و مناسبتی انجام می‌شود، همچنین، غالب گروه‌های تبلیغ اردوهای جهادی با تشکیل قرارگاه‌های جهادی در خراسان رضوی بوده، به زودی فعالیت گسترده آنان شروع می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات ۴ ساله حجت‌الاسلام سیدکاظم سالاری رئیس اداره تبلیغات بردسکن تقدیر و حجت‌الاسلام هادی شکاری به عنوان رئیس جدید این اداره در بردسکن معرفی شد.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.