رییس اتاق اصناف مشهد گفت: در پی افزایش قیمت بنزین، صنوف زیرپوشش ۲ اتحادیه "کرایه خودروسواری" و "حمل و نقل بار و مسافر درون شهری" اجازه افزایش کرایه‌ ندارند و با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

اتحادیه‌های حمل و نقل درون شهری اجازه افزایش کرایه را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد افزود: افزایش قیمت بنزین باعث شد این اتحادیه‌ها زمزمه افزایش نرخ کرایه‌ها را آغاز کنند که این موضوع اتاق اصناف مشهد را به واکنش واداشت تا از این گونه افزایش جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: با این حال افزایش قیمت بنزین در نرخ خدمات حوزه حمل و نقل درون شهری تاثیر دارد و باید درصد این تاثیر در قیمت نهایی ارائه خدمات با انجام کار کارشناسی در اتاق اصناف مشهد کشف و در باره آن تصمیم گیری شود.

عضو اتاق اصناف ایران گفت: این اتاق در تلاش است مصوبه اختصاص سهمیه بنزین برای آژانس‌ها و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری را از شورای اقتصاد، وزارت کشور و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران بگیرد.

بنانژاد افزود: این سهمیه در صورت تصویب شامل اختصاص ۲۰۰ تا ۲۵۰ لیتر بنزین به صورت ماهانه برای آژانس‌ها و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر خواهد بود.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه سهمیه‌بندی شد. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان است، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.