رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: هرگونه افزایش قیمت در صنوف مختلف به دلیل افزایش قیمت بنزین غیر قانونی و تخلف است.

 افزایش قیمت به دلیل قیمت جدید بنزین غیر قانونی و تخلف است/مردم از طریق ۱۲۴تخلفات را گزارش کنند

 محمود بنا نژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمتی در صنوف مختلف شهر مقدس مشهد به دلیل افزایش قیمت بنزین غیر قانونی و تخلف است.

وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل نیز که بنزین به عنوان سوخت اولیه این صنف نقش تاثیرگذاری دارد نیز هنوز هیچ گونه تغییری اعمال نشده است و هرگونه افزایش کرایه نسبت به ۲۳آبان ماه غیر قانونی است  و قیمت های قبلی همچنان مبنای بررسی های قانونی است.

رئیس اتاق اصناف مشهد اذعان کرد: شهروندان در صورت هرگونه مشاهده تخلف در باره افزایش قیمت در هرصنفی به دلیل افزایش قیمت بنزین،  موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ یا ۳۱۷۳۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به پیگیری و برخورد با متخلفان اقدامات لازم صورت بگیرد.

بنانژاد تصریح کرد: طی دو روز گذشته بیشترین شکایت های مردمی نسبت به افزایش غیر قانونی قیمت ها درباره موضوع حمل و نقل و آژانس ها و پیک موتوری ها بوده است که عینا موضوع به اتحادیه مربوطه منعکس و مشخصات آژانس ها و خودروهای متخلف که شهروندان اعلام کرده اند نیز ارائه شده است.

وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل باید با همگرایی و همفکری اتحادیه های مربوطه، سازمان صمت، سازمان حمایت از مصرف کننده و اتاق اصناف میزان افزایش قیمت بنزین بر هزینه تمام شده خدمات انها که رقم چندانی نمی باشد  بررسی شود و سپس قیمت های جدید بر مبنای این موضوع تعیین و به واحدهای صنفی مرتبط با این موضوع اعلام شود، از این رو تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد قیمت های قبلی به قوت خودشان باقی هستند و هرگونه تغییر قیمتی تخلف و غیر قانونی است.

بنانژاد با اشاره به اینکه نظارت‌ بر بازار افزایش خواهد یافت تا هیچ کالای اعم از وارداتی یا داخلی رشد قیمتی نداشته باشد، اظهار کرد: نظارت بربازار به طور مرتب و نسبت به هفته گذشته بیشتر شده است تا هیچ واحد صنفی در قیمت کالاها و خدمات خود بویژه کالاهای اساسی تغییر قیمتی نداشته باشد و در این زمینه نیاز به همکاری مردم در اطلاع رسانی واحدهای متخلف نیز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.