معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مردم گول تبلیغات دشمن و فراخوان‌های آن‌ها را نخورند چراکه باید دانست معاندین و ضد انقلاب مایوس هستند.

مردم گول تبلیغات دشمن و فراخوان‌های آن‌ها را نخورند

 به گزارش قدس آنلاین ، حسن جعفری معاون استاندار خراسان رضوی گفت:  اگر نقطه نظر اعتراضی وجود داشته باشد، به راحتی از مجاری قانونی قابل پیگیری است، همه ارکان امنیتی در آمادگی لازم به سر می‌برند و همچنین برخورد با هر حرکت اعتراضی "اقناعی و توجیهی" خواهد بود.

او تصریح کرد:  به منظور اطلاع رسانی و برای رفاه مردم، بنرهایی در جایگاه‌های سوخت نصب شده و سوالات مراجعه کنندگان درآن پاسخ داده شده است، همچنین در خراسان رضوی به عنوان اولین استان فراخوان داده شده تا رمزگشایی کارت‌های سوختی که دچار مشکل شده است صورت بگیرد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت:  همه کالاهای اساسی مردم و نهاده‌های دامی در استان ذخیره سازی شده و دغدغه‌ای وجود ندارد،  ستاد تنظیم بازار  دو  روز پیش تشکیل شد و همه موارد را رصد کرده و فردا هم مجددا تشکیل خواهد شد، همچنین سازمان‌هایی که در این راستا دخیل و خدمات رسان هستند به صورت آماده باش و فعال در استان فعالیت می‌کنند

 
جعفری افزود: تدابیر لازم برای در دسترس بودن کالاها در فروشگاه‌ها برای مردم اندیشده شده و دغدغه‌ای در این وجود ندارد، افزایش قیمت در حوزه کالاهای اساسی مورد قبول نیست و با متخلفین برخورد فوری و در صحنه خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.