گشتی‌های امنیتی سوریه شب گذشته (شنبه) با تروریست‌های داعش در شرق استان «حماه» درگیر شدند و چند نفر از آنها را کشته و زخمی کردند.

درگیری نیروهای امنیتی سوریه با تروریست‌های داعش در «حماه»

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تروریست‌های داعش شب گذشته (شنبه) به یک گشتی نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور سوریه در نزدیکی روستای «العیور» در شرق استان «حماه» حمله کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای امنیتی سوریه برای دستگیری تعدادی مجرم راهی این روستا بودند که در کمین تروریست‌ها قرار گرفتند و پس از درگیری، یک تروریست کشته و چند تن دیگر زخمی شدند. چهار تن از نیروی امنیتی سوریه نیز زخمی شدند.

یک منبع ارتش سوریه در این باره گفت که نیروهای ارتش به محض شنیدن صدای شدید تیراندازی خود را به محل درگیری رساندند. بالگردهای نظامی نیز برای پشتیبانی هوایی به پرواز در آمدند.

با وجود درگیری پراکنده در برخی نواحی شمالی حماه، باقی مناطق این استان در کنترل ارتش سوریه است. در حال حاضر درگیری‌های ارتش سوریه با تروریست‌ها در جنوب استان ادلب متمرکز است و ارتش سوریه مرحله دوم عملیات خود در جنوب شرق استان ادلب را از دو روز پیش با حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده آغاز کرده است. (جزئیات بیشتر)

«ادموند فیتون براون» هماهنگ‌کننده گروه نظارتی سازمان ملل در تاریخ ۱۸ آبان خبر داد که تعداد تروریست‌های حاضر در استان ادلب به مراتب از ۱۰ هزار نیرو فراتر رفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.