یحیی گل محمدی به صراحت از شرایط داخلی باشگاه شهرخودرو و بد قولی مسئولان به شدت انتقاد کرد.

شهرخودرو در محاصره دلال‌ها

موفقیت خیره کننده شهرخودرو با تیمی که به نسبت سایر مدعیان حاضر در کورس قهرمانی هزینه‌های هنگفتی انجام نداده بود اتفاق ویژه‌ای برای هواداران این باشگاه خصوصی به شمار می رفت. اما انگار شرایط داخلی باشگاه صدرنشین زیاد مطلوب نیست تا جایی‌که یحیی گل محمدی هم در کنفرانس پیش از بازی و هم در نشست خبری پس از پایان بازی به صراحت از شرایط داخلی باشگاه و بد قولی مسئولان به شدت انتقاد کرد.

اظهارات تند و بی‌پرده یحیی در کنفرانس خبری پس از بازی نشان داد روابط میان سرمربی باشگاه و مالک شهرخودرو زیاد ایده آل نیست.

جرقه اصلی این ماجرا وقتی زده شد که یحیی گل محمدی درباره ارتباط خود با حمیداوی مالک باشگاه گفت: در پرداختی‌ها به بازیکنان مشکلی وجود ندارد، اما پاداش‌های آسیایی هنوز به بازیکنان داده نشده است. حمیداوی مانند برادر من است. به ایشان توصیه می‌کنم مراقب افراد ناپاکی که ممکن است اطرافش باشند و در سیاست‌گذاری‌های باشگاه تأثیر بگذارند باشد. از مالک باشگاه می‌خواهیم بیشتر از تیم پاک شهر خودرو مراقبت داشته باشد تا به شخصیت تیمش لطمه‌ای وارد نشود.

این حرف‌ها بازتاب فراوانی داشت و برخی این اتفاق را نشان دهنده شرایط نا به سامان مدیریتی داخل این باشگاه عنوان کردند، اما پرسش کلیدی و مهم این است که مشخصاً منظور یحیی گل محمدی چه کسانی بود؟

شنیده می‌شود اشاره گل محمدی مشخصاً به رفاقت برخی دلال‌های شناخته شده با مالک باشگاه است. هرچند هنوز نام این دلال‌ها فاش نشده اما به نظر می آید خبر این رفت و آمدها و برخی مسائل پشت پرده به گوش گل محمدی رسیده تا او این‌گونه عصبانی شود و برای حفظ منافع تیمش و باقی ماندن آرامش این‌گونه موضوع را رسانه‌ای کند.

ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که چندی پیش مالک باشگاه یکی از واسطه‌های ایرانی فعال در حوزه نقل و انتقالات را در اقدامی عجیب به عنوان مشاور خود انتخاب کرد و در کانال رسمی باشگاه به بهانه سالروز تولد او این مسئله علنی شد و پیام تبریکی برای (ح – م) منتشر شد. هرچند حمیداوی به عنوان متولی این باشگاه قدرت انتخاب هر فردی به عنوان همکار و مشاور را دارد اما بدون تردید این موضوع می‌تواند سرآغاز چالش میان او و یحیی گل محمدی باشد، اتفاقی که بی‌گمان در دراز مدت می‌تواند تبعات منفی زیادی را به دنبال داشته باشد.

برخی اخبار تأیید نشده حکایت از این دارد که عمده نگرانی یحیی گل محمدی به این دلیل است که افراد مذکور کارنامه خوبی ندارند زمینه ناکامی چند باشگاه را به وجود آوردند.

شامگاه آدینه برنامه تلویزیونی ورزشی شبکه استانی خراسان رضوی برای بررسی این اتفاقات تلاش کرد با سرمربی و مالک باشگاه شهرخودرو ارتباط تلفنی برقرار کند اما نه گل محمدی حاضر شد روی خط بیاید، نه فرهاد حمیدوای، تا این ماجرا همچنان برای علاقه مندان مبهم باقی بماند و آتش زیر خاکستر این باشگاه را همچنان در معرض تهدید قرار دهد.

منبع: روزنامه قدس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.