مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: بسیاری از مراجعات به این شرکت مربوط به فعال‌سازی رمز کارت سوخت است در حالی که این کار نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

فعال‌سازی رمز کارت سوخت نیاز به مراجعه حضوری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر قائمی طلب گفت: کارتهای سوخت با وارد کردن چهار رقم آخر شماره کارت ملی مالک، فعال می شود.

وی ادامه داد: با اعلام نرخ جدید بنزین دست کم روزی هزار نفر به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی و هزار و ۵۰۰ نفر هم به ناحیه مرکزی این شرکت مراجعه می‌کنند که برای سهولت کار، ستاد مرکزی این شرکت واقع در بلوار اخوان ثالث مشهد و همچنین ناحیه مرکزی این شرکت واقع در نبش خیابان صاحب الزمان هفت این شهر پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند و ساعات کار این شرکت هم تا زمانی که مراجعه کنندگان حضور دارند افزایش یافته است.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: بررسی سهمیه تعلق گرفته به کارت سوخت و بررسی وضعیت نقص و خطاهای کارت سوخت از دیگر مواردی است که مراجعه کنندگان درخواست می‌کنند و در صورتی که کارت سوخت مشکلی داشت باید مالک با در دست داشتن این کارت، کارت ملی و کارت ماشین به این شرکت مراجعه کند.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان برای همه وسایل نقلیه موتوری سهمیه‌بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و دولت تاکید کرده است که به سرعت ساز و کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.