استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی امضا شده است.

امضای ۱۲۸ هزار میلیارد پروژه سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا رزم‌حسینی، در مراسم افتتاحیه ایستگاه الندشت متروی مشهد اظهار کرد: در این ایام که تمام دشمنان خارجی بعضا عده‌ای در داخل دنبال این بودند که انسجام، وحدت، سازندگی و آبادانی کشور را بر هم بزنند، اما مردم استان خراسان در کمال امنیت با این موضوع برخورد کردند، همچنین یکی از علل حضور من در این مراسم این است که از رسانه‌ها تشکر کنم زیرا انصافا در تمامی جریانات همراهی بسیار خوبی داشتند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حضور مدیرکل امنیت استان در این مراسم نشان‌دهنده پشتیبانی از شورای پنجم و شهردار جوان مشهد است. ما آماده‌ایم از روند سازندگی شهر بزرگ مشهد بدون نگاه به گرایش‌های سیاسی پشتیبانی کنیم و به طور حتم شخص شهردار مشهد خود پیشگام مبارزه با فساد بوده و هست.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی نه ۹۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری بلکه ۱۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری امضا شده و با شفافیت کامل در معرض دید مردم قرار گرفته است. پیش شرط آبادانی استان امنیت است و اگر ناامنی، خرابکاری و ضربه به اموال عمومی در استان وجود داشته باشد نمی‌توانیم مسیر آبادانی را طی کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.