رئیس پیشین مجلس نمایندگان عراق فاش کرد، نماینده آمریکا او را تهدید کرده، در صورتی که عراق با سیاست ضد ایرانی آمریکا همراهی نکند، واشنگتن این کشور را به کره شمالی دوم تبدیل می‌کند.

اگر عراق با سیاست ضد ایرانی آمریکا همراهی نکند، این کشور را به کره شمالی دوم تبدیل می‌کنیم

قدس آنلاین؛ رئیس پیشین مجلس نمایندگان عراق فاش کرد، نماینده آمریکا او را تهدید کرده، در صورتی که عراق با سیاست ضد ایرانی آمریکا همراهی نکند، واشنگتن این کشور را به کره شمالی دوم تبدیل می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سلیم الجبوری» از تهدید آمریکا علیه کشورش پرده برداشت و اعلام کرد که «برت مک‌گورک» نماینده آمریکا در عراق، تهدید کرده که عراق را به کره شمالی دیگری تبدیل خواهد کرد.

الجبوری در گفت‌وگویی تلویزیونی فاش کرد «در یکی از جلسات با مک‌گورک، او گوشی همراهش را از جیب درآورد و تصویری از کره شمالی و تصویری دیگر از کره شمالی نشانم داد. او تهدید کرد که عراق دو گزینه برای انتخاب دارد». 

رئیس سابق پارلمان عراق گفت که بعد از این تهدید نماینده آمریکا، با او جدال لفظی پیدا کرده و انتقاد کرده که چرا حرفی زده که دخالت در امور عراق است.

برت مک‌گورک دیپلماتی است که باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا او را در سال ۲۰۱۴ نماینده آمریکا در ائتلاف موسوم به «ائتلاف بین‌المللی [ضد داعش] در عراق» تعیین کرده بود. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.