مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تا ماه آینده در همه ناوگان سواری کرایه‌های عمومی بین شهری در این استان سامانه پیمایش سنج نصب خواهد شد.

سواری های بین شهری خراسان رضوی به سامانه پیمایش‌سنج مجهز می‌شوند

ابراهیم نصری  افزود: سهمیه سوخت سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک "ع"   به میزان ماهانه ۷۵۰ لیتر برای ناوگان تک‌سوز و ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: سهمیه بنزین شش روز پایانی آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این سهمیه، سهمیه پایه است و متناسب با مسافتی که سواری‌های عمومی بین شهری در استان طی خواهند کرد و با سامانه پیمایش سنج مشخص می شود سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

نصری افزود: سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی حمل کالا و مسافر گازوئیل است و  با توجه به اینکه قیمت این سوخت افزایش نداشته است لذا هیچ افزایش قیمتی در هزینه حمل کالا و مسافر نباید وجود داشته باشد لذا هر گونه افزایش قیمت در این خصوص تخلف است.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف و افزایش قیمت در حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده ای را به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی به آدرس  www.shahrah.mrud.ir ، سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۲۵ و  تلفن های ۳۸۵۱۹۵۰۲ برای حمل و نقل مسافری، ۳۳۱۵۸۵۴۱ برای حمل و نقل کالا و تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰ برای موضوعات راهداری گزارش کنند.

ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.