برنی سندرز، از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و دیگر رقبایش از این حزب بر تلاش و مبارزه برای شکست دونالد ترامپ تاکید کردند.

سندرز: باید به رژیم مستبد در کاخ سفید پایان دهیم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سناتور برنی سندرز، از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی انتخاباتی در لاس وگاس گفت: اجازه دهید از همه کسانی که امروز در این اتاق حضور دارند بخاطر تعهد و فداکاری شان برای حصول اطمینان از شکست دادن خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تشکر کنم. مهم نیست ما امشب از چه کسی حمایت می‌کنیم من می‌دانم تک تک نامزدها آمده اند تا این اطمینان حاصل شود که ما به این رژیم مستبد در کاخ سفید پایان دهیم. 

سناتور آمی کلوبوچار، یکی دیگر از نامزدهای دموکرات نیز با اشاره به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: آیا متوجه شده اید که او چطور منافع شخصی اش را نسبت به منافع کشورمان در اولویت قرار می‌دهد؟ به همین دلیل من به عنوان رئیس جمهورتان می‌گویم، درایت و عقلانیت را به سیاست خارجی‌مان بازمی‌گردانم و هرگز یک رویداد بین المللی را در یکی از تفریح گاه‌هایم برگزار نمی‌کنم. درست است من تفریح گاه ندارم.

پیت بوتیگگ، از دیگر نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: اکنون ما می‌دانیم دونالد ترامپ و متحدانش هر کاری می‌کنند تا در قدرت باقی بمانند، اما دستورکارشان روی من کار نمی‌کند. من به عنوان نامزد شما به این ریاست جمهوری بی معنی و پوشالی پایان می‌دهم. من در حالی که با هلی کوپتر به زمین‌های گلف شخصی ام می‌روم، تظاهر به کمک به طبقه کارگر نمی‌کنم. من حتی زمین گلف هم ندارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.