طبق اطلاعات و شایعاتی که در حال تبادل است، شرکت سامسونگ در حال آماده سازی به روز رسانی جدیدی برای گلکسی S8 خود است.

آیا اندروید ۱۰ برای گلکسی S8 عرضه می‌شود؟!

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طبق اطلاعات و شایعاتی که در حال تبادل است، شرکت سامسونگ در حال آماده سازی به روز رسانی جدیدی برای گلکسی S8 خود است، که گفته می‌شود به احتمال قوی این به روز رسانی اندروید ۱۰ خواهد بود.

پس از اینکه یک فهرست از سامسونگ برای انتشار اندروید ۱۰ منتشر شد، نبود نام گلکسی S8 باعث تعجب بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی شد، مخصوصاً طرفداران این برند از جمله کاربران گلکسی S8 از سیاست کاری این شرکت معتبر دنیای فناوری بسیار ناراحت شدند، غول دنیای فناوری در یک بیانیه دیگری گفت: ما اکنون مشغول تحقیق و توسعه اندروید ۱۰ برای گلکسی S9 و سری گلکسی S10 هستیم.

اکنون با توجه به گزارش WindowsUnited سامسونگ تغییر رویه داده و قصد دارد اندروید ۱۰ را برای کاربران گلکسی S8 عرضه کند، تا پیش از این خبر سامسونگ برای این گوشی هوشمند در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب اندروید ۸.۰ و ۹.۰ را عرضه کرده بود، که اگر حرف و حدیث‌ها حقیقت باشد، قطعا این آخرین به روز رسانی سامسونگ برای گلکسی S8 خواهد بود.

روابط عمومی سامسونگ در پاسخ به این خبر و پرسش خبرنگار این وبسایت نیز گفت: ضمن تشکر از تماس شما با بخش خدمات پس از فروش سامسونگ باید بگوییم که هیچ جای نگرانی در مورد عرضه اندروید ۱۰ برای گلکسی S8 نیست و ما در حال آماده‌سازی این به روز رسانی برای گلکسی S8 هستیم اما در حال حاضر نمی توانیم تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام کنیم و از شما تقاضای صبر و تحمل داریم.

البته باید اشاره کنیم که روبط عمومی و پشتیبانی خدمات این شرکت های بزرگ در ارائه اطلاعات غلط سابقه خوبی دارند و نمی‌توان به اطلاعات آنان اطمینان کرد اما خبر خوبی برای کاربران این گوشی هوشمند است که حداقل هنوز امیدی برای دریافت به روز رسانی اندروید ۱۰ را داشته باشند.

رابط کاربری One UI 2.0 بر پایۀ اندروید ۱۰ به روز شده، یکی از بهترین رابط کاربری‌های که تاکنون بوده را داشته و ویژگی‌های زیادی از جمله، حالت NIGHT MODE ،بهبود قفل صفحه، طراحی جدید و زیبا برای نوتیفیکشن ها، حالت تاریک بهینه سازی برای مرورگر و بسیاری قابلیت ریز و درشت  دیگر را در خود دارد.

آیا به نظر شما سامسونگ آخرین به روز رسانی را برای گلکسی S8 منتشر می‌کند و یا به پشتیبانی تا همین جا بسنده خواهد کرد؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.