۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 678914

گسترش ناامنی و تخریب زیر ساخت‌ها خواست مدیران شبکه‌های فارسی زبان در خارج است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

حمایت وزیر امور خارجه آمریکا از اغتشاشگران به نام ملت ایران حمایت آشوبگرانی از دل آمریکا از اغتشاشگرانی است که حساب آنها از معترضین به مسائل اقتصادی ومعیشتی کاملا جداست

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان  خارج از کشور، بارها و بارها سبوعیت و دشمنی خود را با ملت و نظام اسلامی در معرض دید تماشاگران خود گذاشته‌اند. بازتاب مسائل ایران به زعم و خواسته خود در صورتی انجام می‌گیرد که خواهان کمترین منفعتی برای ملت ایران نیستند. تجربه چهل ساله بیانگر عناد شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای است که با حمایت‌های صهیونیست‌ها و دلارهای سعودی‌ها برنامه‌سازی می‌کنند. شبکه‌هایی که با ساختن کوهی از کاهی به دنبال ایجاد اغتشاش و آشوب در ایران و گستراندن ناامنی به شهرهای ایران اسلامی هستند تا با هدایت کردن حوادث به نفع خواسته‌های خود از آب گل آلود ماهی بگیرند.

عدم تحت تاثیر شبکه های معاند قرار گرفتن کمترین کار یک شهروند آگاه به دسیسه‌های دشمنان ملت ایران ونظام اسلامی است. اینکه مردم به اهداف شوم پشت صحنه گردانندگان چنین رسانه‌هایی آگاه شوند بسیار مهم و الزامی است چرا که ورود این شبکه‌های ماهواره‌ای در حوادث کشورهای منطقه اعم از سوریه، عراق ولبنان ثابت کرده آنها مترصد حمله به زیر ساخت‌ها و نابود کردن مراکز عمومی و ثروتهای مردم هستند تا با آتش زدن و ایجاد ناامنی فضا را برای بهره برداری‌های سیاسی خود افزایش دهند، هر چند در این کشورها نیز هیچ گاه به نتایج مورد نظرشان دست نیافته‌اند.

حمایت وزیر امور خارجه آمریکا از اغتشاشگران به نام ملت ایران حمایت آشوبگرانی از دل آمریکا از اغتشاشگرانی است که حساب آنها از معترضین به مسائل اقتصادی ومعیشتی کاملاً جداست. بی‌شک نمی‌توان حق طبیعی اعتراض مردم به مسائل معیشتی و اقتصادی را نادیده گرفت و از کنار آن به سادگی عبور کرد. طبیعی است مردم نیازمند اعتراض به روشهای مدنی هستند و عدم فراهم نبودن زیر ساخت های این مسأله به معنای عدم روی کار بودن احزابی است که هدایت گر مردم در مسائل مورد نیاز و خواسته‌هایشان باشند لذا فعالیت احزاب و نمایندگی هواداران نیازی است که فضای سیاسی کشور باید در ایجاد آن تلاش کند تا بهترین شیوه اعتراض و انتقال خواسته های مردم به صورت مدنی و ایجاد تغییراتی در برخی تصمیمات از طرق درست دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.