شهردار قوچان گفت: اتاق اصناف این شهرستان بالغ‌بر یک سال است که برای ایجاد جمعه‌بازار جدید اعلام آمادگی کرده اما این موضوع همچنان راکد مانده است .

اعلام آمادگی شهرداری قوچان برای واگذاری جمعه بازار جدید به بخش خصوصی

به گزارش قدس آنلاین، شهردار قوچان با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده مبنی بر ایجاد جمعه‌بازار جدید در ضلع شمال شرقی میدان شهدای این شهر، اظهار کرد: اتاق اصناف قوچان بالغ‌بر یک سال پیش برای در اختیار گرفتن زمین موردنظر و راه‌اندازی جمعه‌بازار اعلام آمادگی کرده است که کارشناسی انجام شد و ابلاغ صورت گرفت.

رمضانعلی پیشیار با بیان اینکه اتاق اصناف به مبلغ کارشناسی اعتراض کرده بنابراین کارشناسی مجدد انجام و ابلاغ دوباره صورت گرفت، افزود: متأسفانه هنوز اتاق اصناف قوچان پاسخی به کارشناسی جدید نداده و مسئله واگذاری همچنان راکد باقی‌مانده است.

وی تأکید کرد: یک سال زمان زیادی است، اگر اتاق اصناف علاقه‌ای برای راه‌اندازی دارد که شهرداری پای‌کار بوده و بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر موضوع را انجام می‌دهد اما در غیر این صورت شهرداری اعلام آمادگی دارد تا از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی مسئله واگذاری زمین و راه‌اندازی به انجام برسد.

شهردار قوچان یادآور شد: این شهرداری حتی آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذار بخش خصوصی را دارد چرا که زمین در نظر گرفته‌شده دارای موقعیت مناسبی است و حتی پس از راه‌اندازی خیابان شهید بهشتی و مسیرهای منتهی به جمعه‌بازار از رونق بیشتری برخوردار می‌شوند.

پیشیار با اشاره به پیشنهاد بسته‌ای اقتصادی برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در این شهرستان به دلیل نبود نمایشگاهی دائمی در ضلع غربی  خراسان رضوی، گفت: شهرداری برای این طرح نیز آمادگی و تمایل مشارکت با بخش خصوصی را دارد و می‌تواند طرح را در اختیار قرار دهد، بنابراین در صورت درخواست سرمایه‌گذار این موضوع در جلسه سرمایه‌گذاری مطرح می‌شود.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.