یکی از مواردی که در چند روز اخیر صاحبان کارتهای سوخت معطله در باجه‌های پســت با آن مواجه بودند این اســت که چگونه می‌توانند کارت سوخت صادر شده بــرای خودرو خود را دریافت کنند؟

ریز و درشت دریافت کارت سوخت

هاشم رسائی‌فر/

 یکی از مواردی که در چند روز اخیر صاحبان کارتهای سوخت معطله در باجه‌های پســت با آن مواجه بودند این اســت که چگونه می‌توانند کارت سوخت صادر شده بــرای خودرو خود را دریافت کنند؟

 یا اینکه به کجاها باید مراجعه نمایند تا کارت سوخت صادر شده خودروشان را تحویل بگیرند؟ و همچنین شرایطی که پست برای دریافت کارت سوخت برای آنها در نظر گرفته اســت چیست؟ این پرسش‌ها و پرسش‌هایی از این جنس را با حضور در اداره کل پست خراسان رضوی ضمن بازدید از روند تحویل کارت‌های ســوخت از مدیر کل جویا شدیم. بازدیدی که خیلی تصادفی همراه شد با حضور سید محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد در این اداره کل.

 بسیج امکانات و افزایش ساعت کاری پست

 ســیداحمد موســوی، مدیر کل پست استان خراســان رضوی نیز در خصوص نحــوه ارائه خدمت به مراجعان برای دریافت کارت سوخت خودروشان به قدس گفت: تا پیش از زمان اعلام سهمیه‌بندی تنها یک باجه در ساختمان اداره کل فعال بود که پس از آن به طور فوق‌العاده این تعداد به ۶ باجه افزایش یافت تا مردم با حداقل زمان ممکن بتوانند کارت سوخت خودشان را دریافت نمایند.

 وی تعداد کارتهای سوخت معطله در پست را ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار کارت اعلام و اظهار کرد: این تعداد کارت سوخت از سال ۹۳ در پست موجود بوده که صاحبان آنها برای دریافت کارتشان اقدام نکردند و اکنــون می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پست کارت خود را دریافت نمایند.

 موسوی همچنین افزود: شــاید مردم از این موضوع بی‌خبر باشند که حتی بدون مراجعه به پست می‌توانند کارت سوخت‌شان را درب منــزل دریافت نمایند فقط ایــن کار منوط به ورود بارکد پســتی در بخــش رهگیری مرسولات در سامانه شرکت ملی پست است.

 مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: با اینکه ســاعات کار همکاران ما تا ساعت ۶ بعدازظهر افزایش یافته اســت اما شــاید خیلی‌ها از این جریان بی‌خبر باشند و به همین دلیل از ساعت ۱۴ به بعد تعــداد مراجعه‌کنندگان خیلی کم میشــود با این حال حداکثــر زمانی که برای دریافت کارت ســوخت لازم اســت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود.

 نتایج مثبت بازدید

 فرماندار مشــهد هم که برای اطلاع از چند و چون کار تحویل کارت‌های سوخت سرزده در اداره کل پست خراسان رضوی حاضر شده بود از نحوه خدمات‌رسانی به مردم در این خصوص ابراز رضایت کرد و گفــت: امروز برای اطلاع از روند تحویل کارت‌های سوخت به اینجا آمدیم تا ضمن بازدید از مراحل کار نظر مردم را نیز در خصوص رضایت‌مندی آنها و نحوه خدمت‌رسانی اداره پست جویا شویم که خدا را شکر در مدت حضور و بازدیدی که سرزده و بدون اطلاع قبلی بود همه چیز روند خوبی داشت و بیشتر مردم رضایت خوبی از ارائه خدمات داشتند.

سید محمدرضا هاشمی در ادامه افزود: افزایش نیروهای اداره پست از ۲۰ نفر به ۲۰۰ نفر برای پاسخگویی به مردم نشان از این دارد که تمامی ظرفیت‌های موجود در اداره پست بسیج شده تا در حداقل زمان ممکن به درخواســت مردم رسیدگی و کارت سوخت آنها تحویل‌شان شود.

 وی اظهار کرد: روزانه طبق گزارشی که ارائه شده ۱۲ هزار کارت سوخت از طریق باجه‌های پست در سراسر استان تحویل مردم می‌شود که از این تعداد ۱۰ هزار کارت مربوط به مشــهد است و تا جایی که ما اطلاع داریم باجه‌های پســت در اداره کل پست در مشهد تا ساعت ۶ بعدازظهر به مراجعان خدمت‌رسانی میکنند تا مردم در این خصوص دچار مشکل نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.