در انتخابات هیئت والیبال خراسان رضوی جبار قوچان‌نژاد با کسب ۱۰ رأی از ۱۷ رأی به‌عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد.

قوچان‌نژاد سکاندار جدید هیأت والیبال خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاب رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی با حضور سرپرست فدراسیون والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ۱۷ عضو این مجمع برگزار شد.

خوش‌نیت سرپرست سابق فرمانداری مشهد و جبار قوچان‌نژاد از پیشکسوتان و مربیان سابق استان کاندیدای ریاست این هیأت بودند که در پایان و پس از رأی‌گیری جبار قوچان‌نژاد با کسب  ۱۰ رأی از ۱۷ رأی به‌عنوان رئیس جدید هیأت والیبال استان منصوب شد.

سرپرست فدراسیون والیبال در این مجمع اظهار کرد: خراسان رضوی و مشهد به‌دلیل حضور پیشکسوتان خوب در رشته والیبال و داشتن منابع غنی در بحث نیروهای انسانی و مالی از قطب‌های والیبال کشور است.

علی فتاحی تصریح کرد: حضور تیم والیبال پیام خراسان در لیگ برتر کشور، نوید روزهای خوب را برای والیبال استان می‌دهد.

وی عنوان کرد: مهمترین موضوع این روزهای والیبال کشور بحث انتخابات رئیس فدراسیون  است که در پایان موجب ثبات برای این رشته مهم ورزشی در ایران می‌شود.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم با یاری یکدیگر شاهد روزهای پرفروغ‌تری برای والیبال استان و کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در ادامه ضمن تشکر از مهدی نیکویی، سرپرست این هیأت بابت زحماتش در رشته والیبال اظهار کرد: در مدتی که هیأت به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد، تمامی تیم‌های ما در مسابقات کشوری حضور پیدا کردند، همچنین فصل گذشته در لیگ برتر والیبال حضور قدرتمندانه‌ای داشتیم.

فرزاد فتاحی ادامه داد: حضور تیم پیام در لیگ برتر والیبال آقایان با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم و رسانه‌ها مواجه شد و توانست نشاط را آن طور که باید به شهر بیاورد، همچنین این موضوع نگاه به والیبال را همسو با نگاه به فوتبال کرده است.

وی بیان کرد: امیدوارم مجمع فدراسیون والیبال نیز به‌خوبی برگزار شود و والیبال کشورمان به جایگاه اصلی خود در دنیا دست پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص ورزش استان عنوان کرد: برای اولین‌بار در دو لیگ برتر کشور، صدرنشین هستیم و در رشته‌های مختلف ورزشی به‌خوبی فعالیت می‌کنیم، همچنین در بحث حمایت از تیم‌ها، اتفاقات خوبی رخ داده شده است.

فتاحی ادامه داد: به‌سمتی پیش می‌رویم که می‌توانیم اسپانسرهای بهتری را در ورزش داشته باشیم و حضور تیم‌های ما در لیگ قهرمانی آسیا به این موضوع کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: تمامی موفقیت‌های ورزشی استان مدیون زحمات شبانه‌روزی هیأت‌های ورزشی، همکارانمان در این اداره کل و شهرستان‌ها است که سبب شده این فضای مناسب پا برجا بماند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: در بیشتر مسابقات ورزشی، مشهد از لحاظ حضور تماشاگران و حمایت آن‌ها نمونه بوده و در هیچ یک لیگ‌های برتر در استان با مشکلی مواجه نشده‌ایم.

فتاحی در خصوص تیم والیبال پیام خراسان نیز گفت: تیم پیام از این هفته بازی‌های خود را در حضور تماشاگران انجام می‌دهد و باید همگی تلاش کنیم تا این تیم بتواند نشاط لازم را به مشهد بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.