معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: شهر مقدس مشهد در امنیت و آرامش کامل قرار دارد و تمام تلاش خود را بکارخواهیم گرفت تا زائران و مجاوران در شهر مشهد دغدغه ای درباره سوء استفاده برخی از افراد در زمینه افزایش قیمت کالا ها و خدمات نداشته باشند.

مشهد در آرامش و امنیت کامل قرار دارد/ اجازه هیچ گونه افزایش قیمتی را نخواهیم داد

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بستر شهر مقدس مشهد برای حضور زائران داخلی و خارجی به طور کامل فراهم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز زائران زیادی از سراسر کشور برای زیارت امام رضا (ع) در مشهد حضور دارند، افزود: به لطف امام مهربانی ها که همیشه نسبت به مجاوران و زائرانش نگاه خاصی دارد ، طی چند روز گذشته هیچ مشکل خاصی در این شهر وجود نداشته است و امنیت و آرامش کامل در همه نقاط مشهد برقرار است که شایسته است از مردم مشهد وهمچنین دستگاه های نظامی و انتظامی برای ایجاد این وضعیت تشکر و قدردانی صورت بگیرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد افزود: از طرفی در حوزه بازار و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات نیز از ابتدای هفته تاکنون ۴ جلسه تنظیم بازار شهرستان برگزار شده است که بر موضوع نظارت و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت در این جلسه ها تاکید ویژه شده است. همچنین سازمان های متولی تنظیم بازار ازجمله تعزیرات حکومتی، صمت و  اتاق اصناف  گزارش های خود را از روند بازار و نظارت های صورت گرفته ارائه کرده اند که همه موارد نشان از وجود آرامش در بازار مشهد دارد.

هاشمی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکارخواهیم گرفت تا زائران و مجاوران در شهر مشهد دغدغه ای درباره سوء استفاده برخی از افراد در زمینه افزایش قیمت کالا ها و خدمات نداشته باشند، تصریح کرد: از کسبه و بازاری های شهر مشهد که توفیق همجواری با امام رئوف را پیدا کرده اند نیز انتظار می رود مراعات حقوق زائران و مجاوران را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر موضوع مدیریت جایگاه های سوخت در سطح شهر نیز تمرکز ویژه ای صورت گرفته است، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم که در هر نقطه از سطح شهر بویژه اطراف حرم مطهر با تخلف و گران فروشی مواجه شدند از طریق تلفن ۱۲۴ و یا حضور در فرمانداری مشهد موارد را گزارش کنند تا بازرسان در کمترین زمان ممکن در آن منطقه حضور پیدا کنند و در جهت استیفای حقوق زائران و مجاوران اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی تصریح کرد: بدون تردید نظارت ها در بازار شهر مشهد افزایش پیدا خواهد کرد و اجازه تضییع حقوق مجاوران و زائران را در هیچ سطحی  نخواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.