عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به اینکه کنترل و مراقبت از قیمت کالاهای اساسی حمایت از مردم محسوب می شود، گفت: مردم حقوقی دارند و باید به حق مسلم آنها پاسخ صحیح داده شود.

حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا، برای حفظ نظام بود / آمریکا می خواهد آشوب های عراق را به داخل ایران بکشاند

قدس آنلاین: حجت الاسلام سالک در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب نسبت به طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: فرمایش رهبر انقلاب در حقیقت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این بین حمایت از تصمیم سران سه قوه حفظ نظام را رقم می زند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یادآور شد رمز پیروزی و موفقیت چهل ساله انقلاب اسلامی اطاعت اعتقادی و تشکیلاتی از محوریت حاکمیت دینی با وحدت امت بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: جدا کردن صف اشرار از مردم و عوامل داخلی و خارجی آمریکا در این قضایا دلیل بر تقویت استحکام درون تشکیلاتی نظام است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رهبر انقلاب موضوع کنترل و مراقبت از قیمت کالاهای اساسی را به دولت و مسئولان تاکید کردند که این امر حمایت از انقلاب و مردم محسوب می شود، تصریح کرد: در واقع مردم حقوقی دارند و باید به حق مسلم آنها پاسخ صحیح داده شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های رخ داده در کشور، افزود: اردوغان هفته پیش از این حوادث اعلام کرد آمریکا تلاش می کند ماجرای عراق را به داخل ایران بکشاند لذا دستگاه های امنیتی باید به این موضوع توجه می کردند و زمینه تحقق چنین موضوعی را نمی دادند.

سالک کاشانی گفت: در این بین باید خطاب به دولتمردان گفت رهبر انقلاب طی سالیان گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی صحبت کردند لذا باید پاسخ دهند چه اقداماتی انجام داده اند که هنوز مردم تحت فشار هستند.

وی اعتقاد دارد عملکرد آن مسئولی که سیاست مذکور را در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)، بدون اطلاع قوه مقننه و بدون آگاهی بخشی قبلی به مردم اجرایی کرد، به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا به نظام ضربه می زند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از این رو در شرایط کنونی دولت باید قدرت خرید مردم را بالا ببرد، یارانه مربوطه را به حساب مردم واریز کند و از افزایش قیمت کالاهای اساسی مراقبت کند، وگرنه باید عدم کفایت سیاسی را رقم زد.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.