فرماندار شهرستان مشهد گفت: این شهرستان نیاز به اداره صمت مستقل و مجزایی دارد که در این باره مکاتبات لازم با استانداری خراسان رضوی و سازمان صمت استان صورت گرفته است.

مشهد صمت ندارد

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شهر مقدس مشهد نیاز به اداره صمت مستقل و مجزایی دارد .

وی تصریح کرد: در  حاضر سازمان صمت خراسان رضوی ، وظایف مربوط به شهر مقدس مشهد را نیز انجام می دهد در حالی که ممکن است نگاه و ماموریت  این سازمان بیشتر استانی باشد ، از این رو شهر مقدس مشهد همانند سایر شهرستان های استان نیاز به یک مجموعه صمت مستقل دارد که این موضوع با توجه به اینکه کلانشهر مشهد ۵۲درصد از جمعیت استان خراسان رضوی را در بر می گیرد  و زائر پذیری  آن نیاز به نظارت مستمر و مداوم بر بازار را  حساس تر می کند، از اهمیت یشتری برخوردار است.  

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد افزود: درباره این موضوع مکاتبه ای با سازمان صمت استان صورت گرفته است و پیگیری از استانداری خراسان رضوی درباره اجرای این مکاتبه نیز ادامه دارد.

هاشمی ادامه داد: حتی ما از این آمادگی برخوردار هستیم که فضای لازم را برای ایجاد این اداره در اختیار صمت استان قرار دهیم تا مدیرکل صمت مشهد را هرچه سریعتر انتخاب کند تا این مجموعه به صورت مستقل به فعالیت بپردازد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.