مازندران- جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: تفکر بسیجی از جغرافیای کشور عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمدحسین محمدرضایی صبح سه شنبه به مناسبت چهل سالگی بسیج در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه بسیج طی چهار دهه گذشته نشان داد کلید حل مشکلات کشور است، اظهار کرد: با احیا تفکر بسیج توانستیم نظام سلطه را در منطقه شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای برداشتن گام دوم انقلاب و برای اینکه بتوانیم تمدن سازی کنیم همچنان به تفکر و فرهنگ بسیجی نیاز داریم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بزرگ ترین مولفه نظام و انقلاب همین تفکر بسیجی است، از اجرای ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: اجرای ۲۰۷ مراسم یادواره شهدا، یکهزار و ۶۱۷ برنامه و مسابقه ورزشی، اعزام ۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم، یکهزار و ۴۰۰ نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح محلات و روستاها، ۴۱ نمایشگاه علمی، ۱۳۷ نمایشگاه فرهنگی، ۶۳ نمایشگاه هنری و ۸۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برنامه های هفته بسیج است.

محمدرضایی با اشاره به اینکه ۲۸۹ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی و ۲۸۷ طرح اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج به بهره برداری می رسد، افزود: ۲۹ پایگاه مقاومت و ۵ سالن ورزشی نیز در ایام افتتاح خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با علل موفقیت هایی که بسیج درعرصه های عمرانی و محرویت زدایی بدست آورده است، توضیح داد: انگیزه انقلابی و روحیه جهادی، زمینه ساز گام های مثبت در بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه دولت ها بودجه محور هستند، تاکید کرد: در بسیج مبنا، کار بوده و از راه های جایگزین برای به سرانجام رساندن پروژه ها استفاده می کنیم.

محمدرضایی استفاده از امکانات موجود، ظرفیت های پراکنده، کمک خیرین و استفاده از پتاسنیل مردمی را راهبرد اصلی بسیج دانست و خاطرنشان کرد: علاج دردهای کشور استفاده از فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگارمان در رابطه با اتفاقات اخیر در کشور گفت: امنیت خط قرمز ماست و اجازه ایجاد ناامنی به آشوبگران را نمی دهیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه نظارت و همت مدیران تعیین کننده است، افزود: مسئولین باید با پرهیز از شعار، نظارت و پایش مستمر داشته باشند تا بسیاری از مشکلات سنوات گذشته مجدداً اتفاق نیفتد.

سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه گشت های محله محور در دست انجام است، وضعیت در استان مازندران را عادی اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه کمترین مشکل را در سطح استان شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ساز و کاری تعریف شود تا مردم اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانند، اعلام کرد: وظیفه حاکمیت این است که پاسخگو باشد و در این راستا مسئولین باید با ایجاد تربیون آزاد، حرف های مردم را بشنوند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران از کارشناسان خواست با مردم صحبت کرده و وضعیت را برای مردم تشریح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.