عضو هیات‌رئیسه مجلس از نشست غیرعلنی پارلمان برای بررسی مسائل امنیتی روزهای اخیر در کشور با حضور مقاماتی از سپاه و وزارت اطلاعات خبر داد.

نشست غیر علنی مجلس برای بررسی مسائل امنیتی روزهای اخیر در کشور

قدس آنلاین: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیات رئیسه مجلس، گفت: طبق تصمیم هیات رئیسه هفته آینده مجلس نشست غیرعلنی خواهد داشت.

وی افزود: در این نشست که روز یکشنبه 3 آذر برگزار خواهد شد مسائل امنیتی روزهای اخیر و مسائل اقتصادی مربوط به گرانی قیمت بنزین و کنترل و نظارت بر بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مقاماتی از سپاه و وزارت اطلاعات گزارشی را از مسائل امنیتی کشور در این روزها به مجلس ارائه خواهند داد.

عضو هیات رئیسه مجلس، اظهار داشت: همچنین در این نشست که آقای محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و آقایان فرهاد دژپسند و رضا رحمانی وزرای اقتصاد و صنعت نیز در آن حضور خواهند داشت موضوع پرداخت درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم و دیگر مسائل مربوط به این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد و مدعوین به جلسه نیز گزارش‌های خود را ارائه خواهند کرد. 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقاماتی از سازمان بازرسی و سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه حضور خواهند یافت و گزارشات خود را از نظارت بر بازار و کنترل بر قیمت‌ها و روند مربوط به این بخش به نمایندگان ارائه خواهند کرد. 

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: علاوه بر این چنانچه امضاهای استیضاح آقای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از حد نصاب پایین‌تر نیاید جلسه استیضاح وی در هفته آینده برگزار خواهد شد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.