گرگان-معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان گفت که یک متهم به اخلال در نظام اقتصادی این استان دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

متهم اخلال در نظام اقتصادی در گلستان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی بهرامی امروز دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: برابر اطلاعات واصله از نشانگاه‌های اقتصادی و منابع اطلاعاتی، یک شرکت کشتارگاهی در شهرستان آق‌قلا یک میلیون و ۱۲۰ هزار یورو تسهیلات با نرخ ۴۲ هزار ریال برای واردات ۱۰ هزار راس گوسفند از کشور قزاقستان دریافت اما به تعهد خود عمل نکرد.

وی بیان داشت: شرکت مذکور با مدیریت متهم دستگیر شده تنها ۳۱۵ هزار و ۵۰۴ یورو را صرف خرید و واردات کرده و از بقیه وجوه سوءاستفاده نموده است.

وی گفت: برای این اختلاس پرونده‌ای با عنوان اخلال در نظام اقتصادی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

گفتنی است پیش از این دو پرونده با عنوان اخلال در نظام اقتصادی در دادگستری استان گلستان تشکیل که همچنان در دست رسیدگی است.

پرونده اول مربوط به شرکت لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر است که سه متهم این پرونده در مجموع بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاهبرداری کردند.

در پرونده دیگر مربوط به شرکت درآسیاب شاهکوه سه نفر به توزیع غیرقانونی و کسری بیش از ۹ میلیون کیلوگرم گندم به ارزش حدود ۱۵۰ میلیارد ریال متهم هستند که در دست رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.