رئیس جدید فدراسیون‌ والیبال گفت: در این دو سال خون‌دل زیادی‌ خورده‌ام، اما باز هم به حواشی دامن نمی‌زنم تا والیبال به حاشیه نرود.

در این دو سال خون دل زیادی خوردم

قدس آنلاین: محمدرضا داورزنی با کسب ۲۶ رأی از مجمع‌ انتخاباتی فدراسیون ‌والیبال، به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد و در این‌ مورد گفت: از مجمع تشکر می‌کنم که دوباره به بنده اعتماد کردند. به بهنام‌محمودی هم تبریک‌ می‌گویم‌ که توانست ۱۵ رأی را به خود اختصاص دهد.

او ادامه داد: قصد بنده این نیست که در مورد برخی مسائل صحبت کنم تا والیبال دوباره وارد حاشیه شود.‌ اما دوستان اگر سوالی دارند می‌توانند از سازمان بازرسی سوال کنند و اطلاعات غلط آنها نباید دلیل ایجاد حاشیه شود. در دو تا سه سال گذشته ‌خون‌دل زیادی از چنین مسائلی خورده‌ام، اما الان نیز تصمیم دارم از این صحبت‌های دوستان بگذرم.

رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: والیبال به روزهای خوبی رسیده بود و از دوستان باز هم تشکر می‌کنم‌ که همچنان پا به‌ رکاب هستند تا والیبال باز هم به‌ روزهای اوج‌ خود و بالاتر از جایگاه فعلی‌اش برسد. ما باید تحمل نقد و نظرات مخالف را داشته باشیم تا به انتظارات مردم ‌که اقتدار والیبال است دست پیدا کنیم.

او گفت: از آقای داوری و فتاحی هم تشکر می‌کنم که در این نزدیک به یک سال زحمات‌ والیبال بر دوش آن‌ها بود و بدون چشم‌داشت به این رشته خدمت کردند.

همچنین بهنام‌ محمودی‌ که در انتخابات صاحب ۱۵ رای شد، گفت: از همه اعضای مطالبه‌گری که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم. بنده در خدمت آقای داورزنی هستم و باید بگویم ‌ این افرادی که به بنده رای دادند مطالبه‌گر هستند و بهتر است به خواسته‌های آنها توجه شود. امیدوارم والیبال همچنان رو به رشد باشد. ما همه خانواده والیبال هستیم‌ و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.