مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان خراسان رضوی گفت: ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم از تاریخ ۱۰آذرماه آغاز خواهد شد و افراد از طریق یک برنامه نرم افزاری موبایلی که به زودی توسط وزارت کشور رونمایی از آن صورت خواهد گرفت می توانند پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند.

آغاز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم از ۱۰آذر/معرفی فرمانداران درگز و خوشاب معطل تایید وزارت کشور

محمد علی نبی پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر ازمجموع شهرستان های استان خراسان رضوی ، دو فرمانداری درگز و خوشاب با سرپرست اداره می شوند.

وی تصریح کرد: از این رو گزینه های فرمانداری این دو شهرستان از سوی استانداری به وزارت کشور معرفی شده اند و در حال حاضر فرآیند بررسی و گزینش آنها در تهران در حال انجام است که به محض تایید ، انتصاب آنها صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ای برای تغییر در سایر فرمانداری های استان مدنظر نیست،  افزود: اگرچه جابه جایی ها در آستانه انتخابات محدود می شود، اما این به معنای آن نیست که اصلا انجام نشود بلکه به دلایلی و بنا بر ضرورت های مدیریتی و طبق سخنان وزیر کشور  شاید نیاز باشد تا شب برگزاری  انتخابات نیز تغییراتی در فرمانداری ها و سطوح مدیران میانی رخ دهد، از این رو نمی توان به طور دقیق و با اطمینان اعلام کرد که تا پایان انتخابات هیچ گونه تغییر و جابه جایی انجام نخواهد شد.

نبی پور تصریح کرد: دستگاه های مختلف گمانه زنی هایی رابرای حضور افراد از سلایق مختلف در انتخابات پیش روی مجلس در استان خراسان رضوی داشته اند که فعلا در حد پیش بینی است و تعداد دقیقی را از این افراد نمی توان اعلام کرد.

وی ادامه داد: ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم از تاریخ ۱۰آذرماه آغاز خواهد شد و افرادی که تمایل به ثبت نام داشته باشند می توانند ابتدا از طریق یک برنامه نرم افزاری موبایلی که به زودی توسط وزارت کشور رونمایی از آن صورت خواهد گرفت پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند و سپس برای ثبت نام نهایی با مدارک مورد نیاز به فرمانداری هر شهرستان مراجعه کنند .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.