مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشورمان گفت:در آشوب‌های اخیر کشورهای خارجی خوشحالی کردند و منتظر کوچک‌ترین جرقه‌ای هستند و باید مراقب باشیم سوژه به دست دشمن ندهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی: استکبار منتظر کوچک‌ترین جرقه برای فتنه‌انگیزی در کشورمان است

به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار روحانیون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران که در دفتر معظم له برگزار شد،با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)اظهار داشت:بهترین هدیه برادر ایمانی این است که هنگامی‌که به یکدیگر می‌رسند همدیگر را موعظه کنند.
وی افزود: نصیحت مومن بسیار مهم است و باید بار تحمل موضوعات مردم را داشته باشیم و با مردم مدارا کنیم،در روایت اهل‌بیت(ع) آمده است که نخستین عملی که پس از مرگ مومن موردتوجه است سخن مردم درباره وی است.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حق‌الناس در اسلام بیان کرد: حق‌الناس بسیار مهم است و تنها پول نیست بلکه اخلاق نیز شامل آن می‌شود، شما چون در سپاه مسئولیت ارشاد دارید تلاش کنید اهمیت ولایت را تبیین کنید.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: ولایت بسیار مهم است و در رأس آن‌ها حضرت بقیه‌الله(عج) است و افتخار می‌کنیم زیر سایه امام زمان(عج)باشیم و پس‌ازآن بزرگان دین و مقام معظم رهبری قرار دارند و باید مردم را روشن کرد و ولایت‌فقیه را به‌خوبی برای جوانان تبیین کرد.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد:در برخی کشورها که انقلاب می‌شود پس از مدتی از بین می‌رود و نابود می‌شود ولی ایران اسلامی پس از ۴۰ سال به برکت انقلاب اسلامی و نعمت ولایت‌فقیه همچنان باقدرت به راه خود ادامه می‌دهد.
وی گفت:باید ولایت را برای جامعه القا کرد و همچنین رضایت جامعه را به دست بیاوریم، باید کشور را در امنیت نگه‌داریم و حیف است در کشورمان ناامنی وجود داشته باشد.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشورمان خاطرنشان کرد:در آشوب‌های اخیر کشورهای خارجی خوشحالی کردند و منتظر کوچک‌ترین جرقه‌ای هستند و باید مراقب باشیم سوژه به دست دشمن ندهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.