سمنان-انتخاب فرماندار شاهرود که پیش از حتی موجب اعتراض امام‌جمعه این شهرستان نیز در خطبه‌های نماز جمعه به جهت تأخیر در انتخاب و معرفی‌شده بود بالاخره پایان یافت و نادر فخری به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و منصوب شد.

فرماندار شاهرود پس از کش‌وقوس‌های فراوان منصوب شد

قدس آنلاین؛ گروه استان ها:گفتنی است پیش‌از این بنا بر گفته  استاندار سمنان برای تصدی فرمانداری ویژه شاهرود هفت تن از این شهرستان به وزارت کشور معرفی شدند که پس از رسیدگی‌های لازم هیچ‌کدام تائید نشدند.

ازآنجاکه بسیاری از مسئولان تمایل داشتند تا فرمانداری بومی برای این شهرستان انتخاب و معرفی شود اما این درخواست هم جامه عمل پوشانده نشد.

گزینه‌هایی که تائید نشدند

استاندار سمنان روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شاهرود با اشاره به قول ۲ ماه پیش خود مبنی بر انتخاب فرماندار بومی برای شهرستان شاهرود افزود:پس‌ازآن چند تن دیگر با هماهنگی امام‌جمعه و نماینده این شهرستان به وزارت کشور معرفی شدند، که سوابق این افراد برای تصدی فرمانداری شاهرود ناکافی تشخیص داده شد.

علیرضا آشناگر  در تشریح روند انتخاب فرماندار شاهرود گفت: به دنبال نیرویی که علاوه بر تجربه دارای انگیزه کافی داشته باشد ،بودیم  که در این راستا نادر فخری انتخاب شد.

  مخالفت با استعفای فرماندار سابق

آشناگر به چگونگی استعفای فرماندار سابق شاهرود هم اشاره کرد و گفت: آقای محمدی از نیروهای باتجربه ،  ارزشی و دارای سابقه ایثارگری بودند که فرمانداری شاهرود ، دهمین سابقه کاری وی به‌حساب می‌آید.

 وی گفت: وجود آقای محمدی در شاهرود ظرفیت بسیار بزرگی برای استانداری سمنان بود، با استعفا و انتقال وی مخالف بودم اما مشکلات خانوادگی وی مانع انتقال او نشد.

وی درباره فرماندار جدید شاهرود هم گفت: فخری از نیروهای ارزشی ، رزمنده و دلداده انقلاب و ارزش‌ها هستند، خانواده ایشان از متدینین شهرستان کرمانشاه هستند، سابقه خوبی در امور اجرایی ۲ استان غرب کشور دارند.

استاندار سمنان از فرماندار جدید شاهرود خواست تمام تمرکز خود را به توسعه این شهرستان معطوف کرده و به موضوعات حاشیه‌ای توجه نکند.

وی بابیان این‌که باید چند طرح بزرگ عمرانی در شاهرود پیگیری شود، افزود : سیمان بیارجمند، تولید کاغذ و توسعه گردشگری شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی بسیار مناسب این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر گفت: توجه ویژه به اشتغال و صنعت با استفاده از دیدگاه‌های امام‌جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان باید در اولویت کار فرماندار قرار گیرد.

فرماندار جدید

به گزارش قدس آنلاین؛ نادر فخری که پیش‌ازاین در سمت معاون مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمانشاه، معاون مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان، فرماندار شهرستان قروه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، مشاور استاندار و رئیس هسته گزینش استانداری کردستان و معاون اداری و مالی و توسعه منابع انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خدمت کرده است از روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه سکان هدایت فرمانداری شاهرود را به دست گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.