رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: توزیع ۴۵۰ تن سهمیه مازاد گاز مایع در منطقه خراسان رضوی آغاز شده است.

توزیع سهمیه مازاد گاز مایع در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، بهرنگ قلی زاده اظهار کرد: حدود ۴۵۰ تن سهمیه مازاد گاز مایع برای استان خراسان رضوی دریافت شده است که توزیع این میزان به صورت محسوس از امروز و به صورت عمده در مشهد، روستاهای اطراف و نواحی دور از دسترس و در روستاهای محروم از گاز لوله کشی توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع سهمیه مصرفی استان از ابتدای آبان ماه تا کنون حدود چهار هزار تن گاز مایع بوده است، ادامه داد: سهمیه مازاد با هدف رسیدن گاز به مصرف کنندگان واقعی و نه مصارف غیر، توزیع می‌شود.
رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در جلساتی که به همین منظور تشکیل شده است مصوب شد که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با شرکت‌های توزیع کننده و شرکت ملی پخش کل در خصوص کنترل و رصد فرایند توزیع گاز مایع از در تاسیسات شرکت های توزیع کننده تا محل مصرف همراهی کند.

قلی زاده افزود: این اقدام با هدف رسیدن سیلندرهای گاز مایع به دست مصرف‌کنندگان واقعی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد گاز از چندین مبدا و به میزان زیاد به مشهد حمل و توزیع سیلندر به وفور در شهرستان مشهد برای مصارف واقعی از روز ۲۹ آبان ماه آغاز شود تا به این ترتیب کمبودهای مقطعی مرتفع شود.

رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه بازدید و ارزیابی میزان نیاز و مصرف واحدهای مصرف کننده گاز مایع در بخش صنفی و صنعتی و تامین و توزیع سهمیه مورد نیاز آنها از دیگر تصمیمات بوده است ، افزود: میزان مصارف صنفی و صنعتی هنوز در حال شناسایی و ارزیابی است و طی یک ماه آینده این میزان احصاء می‌شود.

خدمات دهی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی مشمول ۹ شهر مشهد، نیشابور، قوچان، سرخس، تربت جام، تایباد، فریمان، درگز و چناران می‌شود.

هم اکنون تعداد پنج شرکت توزیع کننده گاز مایع در منطقه خراسان رضوی فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.