رئیس اتاق اصناف سبزوارگفت: درسال گذشته از طریق مبارزه با قاچاق کالا درشهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن با جریمه برخی بازاریان متخلف پنج میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

جریمه ۵ میلیارد تومانی برای برخی از اصناف سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، علی کیانی با اظهار اینکه در سال گذشته از طریق مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن با جریمه برخی بازاریان متخلف پنج میلیارد  تومان به خزانه دولت واریز شد، گفت: این طرح شامل ۱۰۰ قلم کالای قاچاق اعلام شده از طرف دولت است که با پیگیری و صدور حکم حدود ۸۰۰ پرونده به نتیجه رسید.
وی با اظهار اینکه این اجناس قاچاق در بخش‌های مختلفی نظیر پوشاک، لوازم خانگی و لوازم یدکی خودرو بوده، افزود: برخی از این افراد متخلف برای بار اول اقدام به فروش کالای قاچاق کرده بودند که جریمه آن ها سبک تر از افرادی است که تا کنون چندین مرتبه در این رابطه پرونده فروش کالای قاچاق داشته‌اند.
رئیس اتاق اصناف سبزوار علت عمده فروش کالای قاچاق را بیکاری زیاد جوانان و فعالیت اجباری برخی از آنان در این شهرستان بیان کرد و افزود: برای مبارزه با قاچاق کالا باید در مبادی ورودی کشور مانند مرزها و گمرک باید اقدام شود و تا زمانی که وضع کشور برای عدم کنترل کافی برای کالای قاچاق به همین صورت باشد کالای قاچاق و متخلف نیز در شهرها وجود خواهد داشت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.