زنجان- شهردار زنجان گفت:برای گرامیداشت شهدا کاشی های ساخته شده در سر درب منازل آنها نصب می شود.

رونمایی از ۲۰کاشی به نام  شهدای شاخص زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: مسیح‌الله معصومی شهردار زنجان درنشست خبری آیین اختتامیه نخستین جشنواره توفیق که در محل کارخانه کبریت برگزارشد، با اشاره به اینکه جشنواره توفیق بهانه‌ای برای  تجلیل  ازنفرات برتر در این حوزه است، جایگاه رسانه  از منظر شهرداری را مهم و ارزشمند دانست.
معصومی با اشاره به ارزش نهادن شورا و شهرداری  به فرهنگ ایثار و شهادت افزود : مجموعه شهری همواره توجه ویژه به این موضوع داشته و در همین رابطه در بیلبوردهای شهری موضوع ایثار و شهادت مورد توجه است.
وی  از رونمایی ۲۰کاشی مزین بنام  شهدای دفاع مقدس خبرداد وافزود: به پیشنهاد سازمان فرهنگی شهرداری کاشی ماندگار طراحی شده  که بر این اساس تعدادی از شهدای شاخص احصا  شد  و ۲۰ کاشی به نام این عزیزان رونمایی می شود.
شهردار زنجان ادامه داد: این کاشی ها در سر درب منازل و یا  در کوچه‌ها ی این شهدا  نصب خواهیم کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیزبا بیان اینکه جشنواره توفیق یکی از نوآوری‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ایجاد شور و نشاط بود، تصریح کرد: مشارکت اصحاب رسانه نیز در این حوزه مطلوب بوده که جای تقدیر دارد.
سجاد خدایی بر افزایش بخش‌های مختلف جشنواره توفیق  اشاره داشت و گفت: بخش‌هایی چون کاریکاتور به پویاتر شدن جشنواره کمک می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای به موقع مجموعه شهری در  پروژه سبزه‌میدان اشاره کرد و گفت: پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گاوازنگ نیز در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.
نگهداری ازمجموعه  ۱۵ هزار نفری گاوازنگ 
مریم شعبانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان  نیز در ادامه از احیای برخی از مکان‌های غیرفعال در استان خبر داد و گفت: خانه بوران، فرهنگسرای ارگ زنگان و نگهداری ازمجموعه  ۱۵ هزار نفری گاوازنگ به مدت ۵۰ سال به شهرداری سپرده می شود.
شعبانی  با تاکید بر نقش سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: تجلیل از بانوان ترک اعتیاد یکی از مناطق شهر و زندانیان زن  در این راستا اتجام شده است.
معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان نیز در خاتمه با اشاره اینکه بودجه شهرداری ۴۰۶ میلیارد ریال است،گفت: از ۱۰۸ میلیارد ریال بودجه سازمان فرهنگی، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌ها هزینه شده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.