خراسان شمالی-فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی از اجرای هزار برنامه در قالب ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج هزار برنامه در سطح استان خبر داد.

اجرای ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابوالقاسم چمن در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است که با توجه به این که در چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین قرار داریم تلاش کرده ایم برنامه های امسال به لحاظ کیفی بهتر از سال های گذشته باشد.

وی، کنگره بزرگ ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور و به تبع آن برگزاری یادواره های شهدای استانی و شهرستانی را از جمله برنامه های ویژه امسال برشمرد.

سرهنگ چمن نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج در تعامل با دستگاه های اجرایی را از دیگر برنامه ویژه این هفته است عنوان کرد و افزود: همچنین همایش شکوه پایداری در ۵ آذر از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته در پی اتفاقات اخیر است.

وی در ادامه اظهار داشت: ۶۸۶ پروژه با حضور فرمانده کل سپاه کشور در استان افتتاح کردیم که ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل و زلزله تحویل مددجویان کمیته امداد شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار پروژه عمرانی در کشور در حال پیگیری است، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، در عرصه های مختلف فعالیت دارد و تا کنون ۲۰ میلیارد ریال توسط این قرارگاه، برای پروژه های مزبور اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امسال با احتساب کمک های مردمی، ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی استان هزینه شده است، گفت: قرارداد با قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی، تامین ۱۰۰ میلیارد ریال است که البته این رقم با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی، به سه برابر می رسد.

سرهنگ چمن افزود: همچنین در آغاز سال تحصیلی امسال  ۳ هزار بسته لوازم التحریر تهیه کردیم که بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در استان توزیع شد.

وی در ادامه بر تفکر بسیجی تاکید کرد و افزود: تفکر بسیجی به منزله تقید از مبانی دینی اسلام و انقلاب، مسئولیت پذیری و حضور موثر در تمام صحنه‌های انقلاب، ولایت مداری و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، مردم دوستی و اقدام جهادی برای محرومیت‌زدایی از چهره مستضعفان، پایداری و مقاومت در برابر دشمنان و مستکبرین و نگاه به داخل و توانایی آن است

فرمانده سپاه بجنورد نیز گفت: در این هفته برای مرکز استان ۶۷۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان تدارک دیده شده است.

فغانی افزود: برگزاری رزمایش، دیدار با خانواده شهدا، جشنواره های ورزشی و افتتاح مهدهای قرآنی از جمله این برنامه ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.