یزد - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت : به مناسبت هفته بسیج ۴۰۰برنامه فرهنگی سیاسی اجتماعی و درزشی در دو هزار رده مقاومت در استان برگزار خواهد شد .

رضا پور شمسی در گفتگو با خبر نگار قدس آنلاین  اظهارداشت : برنامه های بزرگداشت ۴۰ سالگی بسیج  با غبار روبی همزمان  تمام گلزارهای  شهدا در استان یزد  آغاز می شود وبرنامه های بزرگداشت هفته بسیج از روز پنج شنبه ۳۰اّبان همزمان با سراسر کشور، در این استان هم اجرا خواهد شد .

وی افزود : شعارامسال هفته بسیج  ، بسیج ۴۰ سال خدمت ، جهاد وشهادت تعیین شده  و بر اساس برنامه ریزیها ی تعیین شده  ۴۰عنوان برنامه در غالب ۴۰۰ریز برنامه فرهنگی ، آموزشی ، سیاسی ،اجتماعی ، ورزشی و تبیینی  در دوهزار رده بسیج و سپاه  یزد برگزار خواهد شد.

پورشمسی تصریح کرد : برگزاری ویژه برنامه تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا ، زرمایش اقتدار بسیجیان ، همایش بانوان انقلابی ،کنگره ملی سعر بسیج  با عنوان «در امتداد  حضور » شب خاطره گویی با عنوان بسیج ، شکوه ،اقتدار، اعزام همزمان  ۴۰گروه جهادی  و برگزاری  جشنواره استانی  سرود و تواشیح  از مهمترین برنامه های شاخص هفته بسیج  در استان یزد است .

وی ازبرگزاری جشنواره جهاد گران علم و فناوری در استان خبر داد و گفت : برگزاری این  جشنواره  یکی از برنامه های ویژه و شاخص در دستور کار سپاه الغدیر استان در هفته بسیج است .

فرمانده سپاه الغدیر از برگزاری همایش بانوان انقلابی در استان خبر داد و افزود : حضور و مشارکت زنان در برنامه های  فرهنگی و آموزشی بسیج  ضروری است  به دلیل اینکه  زن در فرهنگ بسیجی  به عنوان  الگویی ارزشمند  و موثر در جامعه شناخته شده است .

پورشمسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در فرهنگ جامعه اسلامی زن به عنوان  الگوی سوم شناخته شده و نگاه بسیجی بر این باور است  که زنان ضمن  حضورفعال و قدرتمند در  عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی و اجتماعی  می توانند  به بهترین شکل ممکن  از حرمت و حریم  خود پاسداری و حفاظت کنند .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.