رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت: در مورد تعداد افرادی که در استان یارانه طرح اصلاح معیشتی شامل آنها می شود هنوز آمار مشخصی وجود ندارد.

۷۰ درصد بودجه عمرانی خراسان رضوی محقق نشده است/ آمار مشخصی از یارانه بگیران طرح اصلاح معیشتی در استان وجود ندارد

رضاجمشیدی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در مورد تعداد افرادی که در استان خراسان رضوی یارانه طرح اصلاح معیشتی شامل آنها می شود هنوز آمار  مشخصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از آن جا که این طرح همچون موضوع هدفمندی یارانه ها توسط دستگاه های ملی مرتبط انجام می شود تاکنون اطلاعات استانی آن در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار داده نشده است.

جمشیدی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس ، دولت مکلف به حذف یارانه نقدی افراد پر درآمد شده است، افزود:دولت  در شهریور و مهر ماه  سال جاری یارانه تعدادی از افراد را حذف کرده  است که در این رابطه نیز آماری همچون آمار افرادی که در هر مرحله از استان خراسان رضوی یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومان را دریافت می کننند در اختیار دستگاه های استان قرار ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی ادامه داد: از بودجه عمرانی امسال استان ، تاکنون به طور میانگین تنها ۳۰ درصد محقق شده  است و ۷۰ درصد بودجه استان هنوزمحقق نشده است.

جمشیدی افزود: امیدوار و خوش بین هستیم که بودجه استان  تا پایان سال به طور کامل تحقق پیدا کند تا بخش عظیمی از پروژه های استان که مشمول این بودجه می شوند آغاز، تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی همچنین تصریح کرد: در هفتمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۳۹۶۷۵ از استان خراسان رضوی شرکت کردند که از این تعداد ۱۴۴۹۹ نفر زن و ۲۵۱۵۸ نفر مرد هستند.

جمشیدی بابیان اینکه نتیجه اولیه این آزمون  ۴۵ روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد، افزود: از این تعداد در نهایت، ۱۷۹۵ نفر در  ۱۵ دستگاه اجرایی خراسان رضوی جذب خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.