مازندران- رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از بهره برداری از ۸۸ خانه سیلزدگان مازندرانی در هفته بسیج خبر داد.

۸۸ خانواده سیلزده مازندرانی صاحبخانه شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمدمهدی اقبال پور بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه ۲۷۵ خانه سیلزدگان نیز تعمیر و بازسازی شد، اظهار کرد: ساخت ۴۹۳ خانه محروم نیز در دست اجراست که ۹۰ درصد این واحدها تا پایان آذرماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۸۰۰ پروژه در دست اجرا داریم و تا پایان سال این تعداد به ۲ هزار پروژه خواهد رسید، ادامه داد: از این میان، یکهزار ۵۶۰ پروژه به بهره برداری رسیده است.

اقبال پور از بهره برداری از ۴۱۰ پروژه در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان وام برای ایجاد اشتغال خُرد و خانگی از ۵ تا ۳۰ میلیون تومان در زمینه های دام، طیور، آبزیان و صنایع دستی پرداخت شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ایده های خوب را تجاری سازی خواهیم کرد، افزود: نیروی انسانی، تولید علم، تکنولوژی و فناوری، بازار و صنعت باید در کنار هم حرکت کنند تا چرخه اشتغال بچرخد.

اقبال پور به فعالیت ۸ هزار نفر در قالب ۸۰۰ گروه جهادی اشاره و یادآور شد: این گروه ها در ۲۲ رشته تخصصی فعالیت دارند.

وی با اعلام اینکه طی پنج سال گذشته ۱۵۰ سالن ورزشی و ورزشگاه توسط سپاه کربلای مازندران به بهره برداری رسیده است، از آغاز بهسازی ورزشگاه شهید متقی ساری توسط بسیج سازندگی خبر داد.

اقبال پور با اشاره به اینکه در حوزه پروژه های ورزشی با دستگاه های مرتبط هماهنگ هستیم، اضافه کرد: ساخت سالن های ورزشی ۷ تیر بابل و جویبار در دست اجراست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه روستاها باید مولد باقی بمانند، گفت: برای این منظور باید آب، راه و رفاه نسبی در روستاها برقرار باشد و آموزش در حوزه بهداشت و مشاغل نیز صورت گیرد.

اقبال پور با اشاره به اینکه ۷۰۰ صندوق اشتغالزا بصورت کاملاً مردمی در روستاها ایجاد کردیم، اظهار امیدواری کرد: تعداد این صندوق ها تا پایان سال به یکهزار صندوق خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.