زاهدان- رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سامانه بارشی استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر خود قرار داده است خاطرنشان کرد: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی بارش‌های این سامانه بارشی تا بامداد جمعه در غالب نقاط استان بویژه مناطق مرکزی، جنوب، سواحل و روی دریا ادامه دارد.

باران سیستان و بلوچستان را فرا گرفت

به گزارش قدس آنلاین؛ محمود دیانتی افزود: رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای با احتمال تگرگ نیز در این مدت در نواحی یاد شده وجود دارد.

دیانتی خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بارندگی‌ها احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وی گفت: از پنجشنبه شب با تقویت جریانات شمالی و ریزش هوای سرد در سیستان و بلوچستان دمای هوا به شکل محسوسی سردتر می‌شود به طوریکه انتظار می‌رود اعداد دماسنج‌ها بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش یابد. 

 رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بعدازظهر پنجشنبه در نواحی شمالی، مرز شرقی و غرب استان وزش بادهای سرد شمالی شدید و در پاره‌ای نقاط گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای عمان مواج است، خاطرنشان کرد: آسمان دریا و سواحل جنوب سیستان و بلوچستان امروز ابری همراه با توفان‌های تندری و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.