در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج، نمایشگاه بسیج ۴۰ سال خدمت، در تربت حیدریه افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه ۴۰ سال خدمت در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه در این مراسم گفت: در این نمایشگاه، دستاوردهای بسیج در ابعاد مختلف شامل فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، موضوعات فرهنگی و ورزشی، مباحث سلامت، ابتکارات، اختراعات و خدماتی که در این مدت بسیج ارائه کرده در معرض دید مردم قرار گرفته است.
سرهنگ علی نیک یاد افزود: در هفته گرامیداشت بسیج، ۳۶ عنوان برنامه تدارک دیده شده که در هفت سرفصل و در سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات از امروز به مدت یک هفته اجرا می شود.
وی غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، همایش پیشکسوتان بسیج و برپایی نشست های تربیتی و بصیرتی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در گرامیداشت هفقته بسیج در تربت حیدریه ذکرکرد و ادامه داد: برپایی جشنواره غذاهای سنتی، توزیع ۲۰ سری جهیزیه، تهیه سبد کالا ویژه محرومان و همچنین برپایی همایش شکوه اقتدار بسیج از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه از بسیج به عنوان شجره طیبه ای که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است یاد کرد و گفت: هدف از تشکیل این نهاد خدماتی، حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.
هم اکنون در شهرستان تربت حیدریه ۷۵۰ پایگاه بسیج در رده های مقاومت مردمی فعال است.      
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.