میهن-افزایش قیمت بنزین که در طی روز های اخیر به دست عده ای از آشوب گران و اراذل و اوباش بهانه داد تا اموال مردم را تخریب و به جان و مال شهروندان آسیب برسانند هر چند در طی دو روز گذشته به صورت پراکنده با راهپیمایی مردم همیشه در صحنه روبرو شد اما در پنجشنبه ۳۰ ابان ماه مردم اغلب شهر های کشوربا حضوری پر شور در خیابان ها اعمال اغتشاش گران را محکوم و خواستار برخورد دستگاه قضایی با آشوب گران شدند.

«ایران» به خروش آمد/تمامی اقوام و مذاهب به میدان آمدند

قدس آنلاین-گروه استان ها: در آخرین روز هفته جاری هزاران نفر از مردم همیشه در صحنه شهر های مختلف کشور در حرکتی خودجوش با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگ ران را در ناآرامی‌های اخیر شهر های کشور را محکوم کردند.

شیراز «دمشق» نمیشه

صبح روز پنجشنبه هزاران نفر از مردم  شیراز با حضور در صحنه اقدامات اغتشاش گران را محکوم کردند و با مشت های گره کرده فریاد زدند:«آشوب گر  بی ریشه شیراز دمشق نمیشه»

هزاران نفر از مردم شیراز ، پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸  با پیمودن مسیر چهارراه ۱۵ خرداد تا چهارراه پیروزی، انزجار خود را از اقدامات اغتشاش گران اعلام کردند.

راهپیمایی‌ کنندگان با سردادن شعارهای "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به‌عشق رهبر آمده، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آشوب گر، ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم، راه نجات امت حمایت از ولایت، آشوبگر بی ریشه شیراز دمشق نمیشه" اقدامات اخیر آشوب‌طلبان را در آتش زدن بانک‌ها، پمپ های بنزین و دیگر اماکن عمومی محکوم کردند.

اقوام کرج به خروش آمدند

جمعیت عظیم مردمی روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه ۹۸ در خیابان های کلانشهر کرج سیل حضور به راه انداخت و عزم و اراده ایرانی در دفاع از سربازان اقتدار و امنیت کشور به نمایش گذاشت.

به گزارش قدس آنلاین؛ امروز البرز لبریز از حضور اقوام ایرانی با فرهنگ های مختلف بود که برای محکوم کردن اقدامات مخرب دشمنان اسلام و ایران به میدان آمده بودند.

جمعیت میلیونی البرز امروز در پاسخ کوبنده به حرکت آشوبگرانه چند روز اخیر دشمنان اسلام و برخی عناصر وابسته به آنها، پرخروش وارد میدان شد و با مقام عظمای ولایت و ارزش های دینی و اسلامی عهدی دوباره بست.

البرزی ها که در روزهای اخیر شاهد حرکت جفاکارانه، خسارت بار و مرگ آور عوامل بیگانه بودند،امروز بار دیگر به ندای خمینی کبیر(ره )، امام خامنه ای (مدظله العالی ) و شهدای والامقام لبیک گفتند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

اعتراض روحانیان در قم

امروز هم چنین در شهر قم نیز مردم متدین، انقلابی و ولایت مدار این شهر مقدس درحالیکه درپیشاپیش آنان طلاب ،‌روحانیون ،‌ علما و اساتید حوزه‌علمیه ، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، استاندار ، فرماندار و فرمانده انتظامی حضور داشتند، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ، از اقتدار و امنیت ملی کشور حمایت کردند.

دراین راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف مردم قم‌ آنان با دردست داشتن تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و دست‌نوشته‌هایی با مضمون«ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» و «فتنه‌گر بی‌حیا ننگت باد، نوکر آمریکا شرمت باد» خواستار رسیدگی مسئولان به مطالبات به‌حق مردم و برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با فتنه گران و اغتشاشگران درحوادث اخیر شدند.

مردم همیشه درصحنه شهر کریمه اهل‌بیت(ع) حرکت خود را از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز کردند و با شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آل سعود کافر»، «مرگ بر منافق» و «اطاعت از ولایت، حرف پیر و جوان است» بر ادامه راه شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت‌ فقیه تاکید کردند.

شیعه و سنی به میدان آمدند

مردم ولایتمدار و انقلابی زاهدان  نیز امروز در زیر بارش باران با شرکت در راهپیمایی خودجوش با عنوان حمایت از اقتدار و امنیت کشور و لبیک به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، اقدامات چند روز اخیر اغتشاش گران را در سراسر کشور محکوم کردند.

مردم شیعه و سنی زاهدان در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاش گران در خسارت زدن به اماکن عمومی و خصوصی بر ادامه مبارزه با اغتشاگران و اخلال گران اقتصادی در کشور تاکید و آمادگی خود را برای مقابله با اقلیت اغتشاش گر و سرسپرده دشمنان ملت اعلام کردند.

حضور کرمانی ها در زیر بارش برف

کرمانی‌ها نیز در زیر بارش برف و باران ضمن شرکت در راهپیمایی امنیت و اقتدار، نهایت خشم و نفرت خود را از فتنه و آشوبگران اعلام و راه خود را از این افراد جدا کردند.

راهپیمایی اقتدار و امنیت در کرمان به صورت خودجوش از چهارراه ولیعصر (عج) تا میدان آزادی شهر کرمان برگزار و بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

کرمان ها با سردادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "الله اکبر" بار دیگر اقتدار و تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند.

اعلام انزجار مردم هرمزگان

راهپیمایی خودجوش قشرهای مختلف مردمی هرمزگان روز پنجشنبه درحمایت از سخنان مقام معظم رهبری، حفظ امنیت واقتدار کشور، محکومیت حرکت اخیر اغتشاش گران و فتنه‌گران دربندرعباس نیز با حضور تمامی اقشار مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی که از ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب (روبروی هتل هرمز) تا سه راه گمرک بندرعباس برگزارشد، مردم هرمزگان با شعارهای کوبنده «مرگ برآمریکا»، «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر فتنه گر»، «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد» و «راه نفوذ دشمن مسدود باید گردد» حرکت فتنه گران وایادی دشمنان را درتخریب اموال بیت‌المال و ایجاد آشوب درکشور محکوم کردند.

محکومیت آشوب گران توسط مردم اصفهان

مراسم راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار  میهن اسلامی با حضور اقشار مردم اصفهان در میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه این شهر با محکوم کردن اعمال وحشیانه و ضدانقلابی برخی آشوب گران هر گونه تعرض به اموال بیت المال را محکوم و خواستار برخورد جدی با این عناصر خودفروخته و عوامل آن ها شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.