اصحاب رسانه خراسان رضوی طی بیانیه‌ای آشوب و اغتشاش را محکوم و مردم را به آرامش و تدبیر امور دعوت کردند.

بیانیه اصحاب رسانه خراسان رضوی در محکومیت آشوب و اغتشاش

به گزارش قدس آنلاین، اصحاب رسانه خراسان رضوی طی بیانیه‌ای آشوب و اغتشاش را محکوم و مردم را به آرامش و تدبیر امور دعوت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

امنیت و آرامش، حق مردم است و همه ارکان نظام نیز باید همه همت خود را به کار گیرند تا این دو گوهر گرانسنگ از آسیب بدخواهان مصون بماند.

در پناه امنیت و بر بستر آرامش است که می‌توان از دل مشکلات، راهی به سوی شرایط بهتر گشود و الا از میان لهیب آتش زبانه کشیده، نه تنها نمی‌توان راهی به موفقیت باز کرد که دود آن نیز، چشم را کور می‌کند. با چشم نابینا هم نمی‌شود راه را از چاه باز شناخت و چه بسا افرادی در شرایطی چنین به چاه و چاله افتند که اقتضای شرایط فتنه آلود است.

ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان امام رضا (ع) که شهروندان کف جامعه و همراه و همدرد و همنفس مردم هستیم، با درک شرایط حال حاضر، ضمن دعوت مردم به آرامش و تدبیر امور، اقدامات هنجارشکنانه و اغتشاشات عده‌ای معدود را که به جنگ امنیت و منافع ملی آمده‌اند، را به شدت محکوم می‌کنیم.

ما باور داریم که ایرانی، نجیب و اعتراض او نیز بر منطق و قاعده نجابت است، بنابراین آتش افروزی و تخریب اموال عمومی و خصوصی در قاموس فکری مردم راه ندارد و باید حساب افرادی که آتش در خرمن جامعه می‌زنند را از مردم جدا دانست و با تکریم مردم و توجه مدبرانه به خواسته‌هایشان، دست متجاسرین را از سر اموال و آرامش مردم کوتاه کرد.

قطعا تصمیم سران قوا و قوه‌های عاقل و برنامه‌ریز مدیریت کشور که مورد تایید و تاکید رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز هست، بهترین راه برای نجات کشور و منافع ملی در شرایط فعلی است.این مهم نیز با همگرایی ملی و مدیریت بهینه منابع میسر است.

باید همه ما خود را با شرایط جدید وفق دهیم و کمربندهای همت را محکم کنیم که ایران امروز به آرامش و هوشیاری و عمل مومنانه همه فرزندان خویش نیاز دارد. ایام عزت ایران و ایرانی، مستدام باد.

سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.