وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که اسناد و مدارکی که برای واگذاری سرخابی‌ها مورد نیاز است، تهیه شده گفت: تمام توانمان را به کار می‌بریم که ان‌شاءالله تا پایان سال خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم.

وزیر ورزش: خصوصی سازی سرخابی‌ها را تا پایان سال انجام می‌دهیم

 مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در مورد عدم پرداخت حق‌ پخش مسابقات از سوی صدا و سیما گفت: صدا و سیما بر اساس الزام برنامه ششم، باید حق‌ پخش مسابقات را پرداخت کرده و به قانون تمکین کند.
وزیر ورزش و جوانان افزود: بیش از دو سال است که در حال مذاکره با صدا و سیما هستیم اما اراده جدی با صدا و سیما برای پرداخت حق‌ پخش مسابقات ورزشی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مکاتباتی را با ریاست مجلس و معاون اول رئیس‌جمهور انجام داده‌ایم، اظهار داشت: مقرر شد این موضوع در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد؛ هم دلایل و نظرات صدا و سیما اعلام شود و هم مستندات وزارت ورزش ارائه شود.
سلطانی فر تصریح کرد: حق‌ پخش بخش عمده‌ای از منابعی است که در همه دنیا به کمک ورزش می‌آید و برای تأمین هزینه‌های امور مختلف ورزشی استفاده می‌شود. الان پس از سه دهه، صدا و سیما هنوز حاضر نیست به این مسئله تمکین کند.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به باوری که داریم، با همه توان تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود؛ همه دستگاه‌های مربوطه از جمله بورس، فرابورس، مجلس، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور در این زمینه همکاری می‌کنند.
سلطانی فر اضافه کرد: اسناد و مدارکی که در این خصوص مورد نیاز است مانند اسناد مالی، اسناد حسابداری و صورت‌جلسات مجمع تهیه شده است و تمام توانمان را به کار می‌بریم که ان‌شاءالله تا پایان سال این کار را انجام دهیم. تیم‌های مختلف مشاوره‌ای نیز با این دو باشگاه همکاری می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال این کار انجام شود، اگر در مورد مستندسازی به مانعی در مورد اموال و دارایی‌های این دو باشگاه برنخوریم، فکر می‌کنم تا پایان سال این اقدام انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.