فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم انقلابی پایه گذاری شده و نظام الهی است.

پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم انقلابی

به گزارش قدس آنلاین، سردار نظری  امروزدر سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس‌ در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی افزود: تمام هدف نظام جمهوری اسلامی ایجاد عدالت است و دشمنان مطمئن باشند که این نظام الهی با اغتشاش یک عده که از آنها خط میگیرند هرگز فروپاشی نخواهد کرد زیرا این یک نظام الهی و انقلابی است که توسط خود مردم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مسؤلان باید طوری  رفتار کنند و تصمیمات خود را به صورتی اجرا کنند که بهانه دست دشمن ندهند تاکید کرد:بهتر است که برای اجرای تصمیماتی که به صورت مستقیم با معشیت مردم در ارتباط است با تدبیر بیشتری برخورد شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان سخنان خود ضمن تشکر از آحاد مردم خراسان رضوی که همه آنها یک بسیجی هستند افزود:حضور گسترده مردمی در حمایت از ولایت رهبری در مشهد مقدس و شهرهای دیگر خراسان رضوی نمونه بارز از  ولایت مداری مردم خطه خورشید است.

سردار نظری گفت:دشمنان از اینکه در مشهد هیچ اتفاقی نمی افتد بسیار ناراحت هستند و من از همه مردم می خواهم که با توکل بر امام مهربانی ها همیشه در صحنه حضور داشته باشند و در مقابل دشمنان با فکر ایستادگی کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.