استاندار خراسان رضوی گفت: مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌کنند.

مردم پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی روز جمعه در راهپیمایی میثاق با ولایت در مشهد اظهار کرد: امروز حماسه ملی در خراسان رضوی و مشهد رقم زده شد و مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی نشان دادند که همواره با ولایت مداری از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام نیز بدانند که ملت غیور ایران همیشه در صف مقدم حمایت از انقلاب بوده و هستند و نمی‌توانند از این صف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب عبور کنند.
رزم حسینی گفت: مردم در جهت پیشرفت و توسعه کشور همیشه کنار مسئولان پای کار بوده‌اند و این حضور پرشور جای تقدیر دارد، مسئولان نیز باید قدردان این ملت غیور باشند.
راهپیمایی میثاق با ولایت روز جمعه در حرکتی هماهنگ و ضداستکباری در شهرهای مختلف کشور برپا شد و مردم شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله مشهد نیز همصدا با سایر ملت ایران حرکات آشوب طلبانه اخیر را محکوم کردند.

در راهپیمایی مردم مشهد، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی خراسان رضوی از جمله استاندار، رئیس کل دادگستری استان و امام جمعه مشهد نیز پیشاپیش مردم حضور داشتند.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.