مشهد- فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: مشهد به شدت مورد طمع دشمنان است و تمرکز دشمنان روی مشهد به دلیل جایگاه ویژه‌ آن زیاد است.

«مشهد» مورد طمع دشمنان/هدف تحریم ها سست کردن ارتباط مردم با نظام است

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار یعقوب علی نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به اتفاقات اخیر به بهانه افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: بخشی از بحث‌های حوزه اقتصادی طبیعی است اما بخشی از آن توسط عوامل دشمن رقم می‌خورد و باید با نظارت و تدبیر، تصمیمات درست در این حوزه گرفته‌ شود.

وی با تاکید بر اینکه باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کنیم یادآور شد: مسئولان اقتصادی باید کار جهادی به ویژه در کنترل قیمت‌ها داشته باشند و اگر در این بخش غفلت کنیم دشمن ضربه خواهد زد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه تهدیدات امنیتی از تهدیدات جدی نظام اسلامی است، اظهار داشت: دشمن فکر، توان و عوامل خود را متمرکز کرده و همه توان نرم افزاری و سخت‌افزاری خود را متمرکز کرده تا امنیت جامعه را برهم بزند.

وی با یادآوری این موضوع که در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و در شرایط جنگ باید لحظه ای عمل کنیم تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف و به ویژه مدیران اقتصادی باید فعالیت جهادی و شبانه روزی داشته‌ باشند زیرا جنگ را نمی‌شود با روش عادی مدیریت کرد.

سردار نظری هم چنین با بیان اینکه در پی اعلام اصلاح نرخ سوخت تعدادی از کسانی که توسط دشمن برای این فرصت آماده شده‌ بودند در مشهد مقدس ظهور و فعالیت کردند افزود: خوشبختانه به پشتوانه حضور مردمی، حرکت و توطئه دشمن در بولوار وکیل ‌آباد و بوستان ملت مشهد در نطفه خفه شد.

وی اذعان کرد: هر تصمیمی که در مشهد گرفته‌ می‌شود به پشتوانه و توسل به حضرت امام رضا (ع) است لذا با توسل به امام هشتم (ع)  تمامی نقشه های دشمن در این شهر مقدس خنثی و نقش بر اب شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود:  دشمن با تحریم، فشار اقتصادی، به هم ریختن زندگی مردم و ایجاد گرفتاری و معیشتی، قصد سست کردن ارتباط مردم با نظام را دارد و عوامل خود را دورن کشور ساماندهی کرده‌ و منتظر فرصت برای ایجاد ناامنی است.

وی با بیان اینکه بخش دانش‌آموزی بخش آسیب‌پذیر در تهاجم فرهنگی دشمن است گفت: در راستای ایجاد مصونیت دانش آموزان و سایر اقشار جامعه می بایست  مساجد را به جامعیت با کارکردهای مختلف نظامی، اجتماعی و فرهنگی برگردانیم.

وی تاکید کرد: اتصال و رفت و آمد دانش‌آموزان در مساجد منجر به سلامت و امنیت آنان در مقابل تهدیدات دشمن خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.