معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری برنامه‎های متنوع ویژه هفته بسیج در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری برنامه‎های متنوع ویژه هفته بسیج در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد در گفتگو با آستان‌نیوز گفت: حدود یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و به فرمان ایشان بسیج تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه هفته بسیج همه سال  از ۳۰ آبان آغاز می‌شود و تا ششم آذر ادامه دارد، اظهار کرد: برای همین منظور برنامه‌های متعددی در حرم رضوی تدارک دیده شده که طبق برنامه در حال اجرا است.
شریعتی‎نژاد اظهار کرد: عصر پنجشنبه همزمان با آغاز هفته بسیج برنامه میثاق با شهدا با حضور جمعی از خدام بارگاه منور رضوی، کارکنان بسیجی آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران برگزار و در این مراسم با شکوه مزار شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی غبارروبی و عطرافشانی شد.
وی اعلام کرد: به مناسبت هفته بسیج برخی از سخنرانی‎های حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی(ره)، مسجد گوهرشاد، رواق دارالحجه و رواق حضرت زهرا(س) به صورت ویژه به بیان اهداف و دستآوردهای بسیج خواهند پرداخت.
شریعتی‌نژاد در ادامه از همایش بزرگ «بسیجیان مدافع حرم مطهر رضوی» خبر داد و گفت: یکشنبه سوم آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء همایش بزرگ «بسیجیان مدافع حرم مطهر رضوی» در رواق دارالمرحمه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و سردار نظری فرمانده سپاه پاسدارن امام رضا(ع) و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) صادق آهنگران برگزار خواهد شد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: در این هفته تعدادی از حلقه‌های معرفت و پرسمان دینی که در اماکن متبرکه حرم به صورت شبانه روزی برگزار می‎شود به موضوع فلسفه ایجاد بسیج می‌پردازد، در این نشست‎ها زائران و مجاوران عزیز می‎توانند سوالات خود را مطرح کنند تا استاد حاضر در جلسه به آنها پاسخ دهد. 

وی عنوان کرد: پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد واقع در صحن جامع رضوی نیز در این ایام به صورت ویژه فعالیت خواهد داشت و برگزاری همایش و برپایی نمایشگاه میزبان گروه‌های زیارتی، کاروان‎ها و مدارس می‎باشد.

 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: نمایشخانه فیلم حرم که در باب الهادی(ع) واقع شده است در این ایام با پخش کلیپ‎های انیمیشن، موشن و فیلم ویژه نوجوانان به تبیین جایگاه بسیج می‌پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.