خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید مسیر توسعه و جهش را با گام های بلندی برداشت، گفت: باید تمام مطالبات به حق مردم این استان مورد پیگیری جدی مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد و این موضوع در سفرهای مختلف مسئولان ارشد کشوری رصد شده است.

مطالبات به حق مردم باید پیگیری شود

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در ارتباط با مدیریت مصرف سوخت و سهمیه بندی بنزین با بیان اینکه در تشریح طرح سهمیه بندی بنزین با تمامی اقشار جلسات مختلفی برگزار شد، اظهار داشت:مردم استان به رغم تمام نداشته ها و دغدغه های معیشتی، درک بالایی داشته اند و با تمام برنامه های نظام هم همراه هستند.

وی با بیان اینکه وقتی صحبت از تشدید نظارت بر بازار می شود دو نکته را باید دنبال کرد، افزود:نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کرد و دیگر آنکه به مردم بگوییم دامن پاک کسبه ها توسط عده ای بسیار اندک لکه دار شود لذا با تشدید این نظارت ها نامه ای به وزیر دادگستری دادیم تا در این ایام ویژه اختیارات بیشتری به سازمان های تعزیرات حکومتی داده شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه افزایش هر قیمتی ممنوع است، تصریح کرد:قیمت بنزین دوونیم درصد از سبد مصرفی یک خانوار را تشکیل می دهد بنابراین قرار نیست این قیمت بنزین بر بازار و اقلام ما تاثیرگذار باشد.

وی افزود: دربخش های درون و برون شهری سرویس حمل و نقل عمومی نداشته  و ضمن اینکه در این حوزه فقیر هستیم شاهد تردد مسافربری های شخصی هم هستیم لذا به دنبال توسعه ناوگان مینی بوس رانی مشروط به استفاده از ظرفیت  همین رانندگان مسافر بری های شخصی می باشیم.

محمد علی شجاعی بیان کرد: پیشران اقتصادی این استان بخش کشاورزی و سپس گردشگری و حوزه صنعت است بنابراین در این راستا طرحی تحت عنوان یک دهیار، یک طرح در حال اجرا است و مهم تر آنکه فرمانداری ها را موظف کرده ایم تعاونی تشکیل دهند.

وی افزود: ساخت و آبادانی استان فقط توسط خود مردم انجام می پذیرد نباید منتظر کسی برای آبادانی بود و این مهم با تشکیل تعانی ها برای اقشار مختلف  و با تاکید بر مزیت های نسبی شهرستانها میسر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.